Ik heb net zoals vele anderen ook mijn verwarmingsweerstand moeten vervangen en dit werkt nu wel goed, maar zit nu met een nog groter probleem.
Het probleem is namelijk dat ik op geen enkel manier lucht op mijn vooruit krijg. De draaiknop wil namelijk niet in de laatste 2 standen komen. Hij zit op 1 of ander manier gewoon vast.
Ik ben bang dat ik nu waarschijnlijk het middenconsole weg moet halen om achter die knop te komen. Dus mijn vraag is of iemand mij een handleiding of uitleg zou kunnen geven hoe ik die middenconsole eraf kan halen. Het is een rover 416 uit 1998. Ik hoop echt dat het mij gaat lukken, want het lijkt mij toch best wel een lastig klusje. Alvast bedankt voor jullie aandacht en wie weet jullie hulp.
Dit is ook waarschijnlijk veels te moeilijk om uit te leggen ofzo. Thanx alsnog voor de aandacht en jaaah denk dat ik het maar gewoon zelf zal proberen. Ik zag wel een paar schroeven aan de zijkant dus zal effe alles losgooien. Daar gaat weer een weekend
Vanwaar heb jij dit??? Ik ben wel wezen googelen maar kon zelf nix vinden. Er staat wel alles op jaah, maar zoals ik het dus nu zie is het wel een moeilijk klussie
Thanx voor je hulp en wish me luck hahaha ik zal het best wel nodig hebben.