Zo ik heb m'n Rovertje nu ruim een jaar en de APK moet ik volgende week ff doen. Ik ga ook maar gelijk een kleine beurt doen. (10.000 km verder na grote beurt van jaar geleden).
Wat betalen jullie daar zo voor?
Ik belde ff met Rover en die zei iets van 150 euro zonder pollenfilter voor apk + kleine beurt.
Is dat ok, of beter nog eff informeren bij wat andere garages.
Of maar gewoon naar de quickfit.
Dat pollenfilter (als mijn die heeft, 416 uit 96). En dan zit er toch ook nog zo'n filter in de airco, dis je netzogoed zelf makkelijk kan vervangen of niet.
Kleine beurt
- Sander02
- MG-R Freak
Kleine beurt
Laatst gewijzigd door Sander02 op wo jun 28, 2006 10:19 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Sander02
- MG-R Freak
Zo ik heb ff garage gebeld waar ik auto gekocht heb.
Auto heeft inderdaad vorig jaar een grote beurt gekregen, maar pollenfilter is niet vervangen. Een kleine beurt kost bij hun ook rond de 150 euro, dus kan ik net zo goed naar Rover dealer gaan.
De beurt houdt in, vervangen olie/oliefilter, alle overige vloeistoffen aanpassen, verlichting, banden en onderkant van de auto check.
Dat zullen ze bij Rover dan ook wel doen neem ik aan.
Als die pollenfilter vervangen erg duur is, doe ik dat zelf wel, want ik las dat eenvoudig is.
Auto heeft inderdaad vorig jaar een grote beurt gekregen, maar pollenfilter is niet vervangen. Een kleine beurt kost bij hun ook rond de 150 euro, dus kan ik net zo goed naar Rover dealer gaan.
De beurt houdt in, vervangen olie/oliefilter, alle overige vloeistoffen aanpassen, verlichting, banden en onderkant van de auto check.
Dat zullen ze bij Rover dan ook wel doen neem ik aan.
Als die pollenfilter vervangen erg duur is, doe ik dat zelf wel, want ik las dat eenvoudig is.