Hallo,
Ik heb ff een vraagje.
Een vriend van me, ook met een Rover 216si mk3, heeft zijn wagen in de prak gereden. Nu wil hij hem dus kwijt, maar kan geen enkel bedrijf vinden die zo's schadewagen wil opkopen.
Hebben jullie een idee?
Sven
Schadeopkopers
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
R220 bedankt. We zullen eens gaan bellen.
Robert ik denk niet dat je intresse hebt. Ik heb geen fotootje, maar kan je uitleggen wat er scheelt.
Rechtervoorfront:
Koplamp weg geduwd in chassie,
Bumper gescheurd,
motorkap gebogen,
rechtervoorscherm, geheel ingedeukt,
en het chassie is weggeuwt naar binnen.
Daarnaast staan de wielen naar elkaar toe, omdat het afgebroken is. Het stuur staat ook de linkerkant op en dat wijst schijnbaar op het stuurkolom. Dus stuurinrichting is kaduuk.
Groeten Sven
Robert ik denk niet dat je intresse hebt. Ik heb geen fotootje, maar kan je uitleggen wat er scheelt.
Rechtervoorfront:
Koplamp weg geduwd in chassie,
Bumper gescheurd,
motorkap gebogen,
rechtervoorscherm, geheel ingedeukt,
en het chassie is weggeuwt naar binnen.
Daarnaast staan de wielen naar elkaar toe, omdat het afgebroken is. Het stuur staat ook de linkerkant op en dat wijst schijnbaar op het stuurkolom. Dus stuurinrichting is kaduuk.
Groeten Sven
Hey Ironman,
Mijn wagen stond inderdaad te koop voor een hoog bedrag, maar ik dacht wie weet. Als ze dan toehappen dan was ik voor een BRM gaan kijken.
Het was dus niet nodig en gaat ook niet meer gebeuren.
Morgen krijgt ie nieuwe voorbanden en een APK. Dan wordt er vanaf 17 juli aan geknutseld en hopelijk is ie 22 augustus klaar met spuiten en al.
Groeten Sven
Mijn wagen stond inderdaad te koop voor een hoog bedrag, maar ik dacht wie weet. Als ze dan toehappen dan was ik voor een BRM gaan kijken.
Het was dus niet nodig en gaat ook niet meer gebeuren.
Morgen krijgt ie nieuwe voorbanden en een APK. Dan wordt er vanaf 17 juli aan geknutseld en hopelijk is ie 22 augustus klaar met spuiten en al.
Groeten Sven