green of K&N

Technische informatie over MG's en Rovers.
Plaats reactie
Hennerie

green of K&N

Bericht door Hennerie »

zelf dacht ik eraan om green te nemen als open luchtfilter... vooral vanwege de groene kleur die mooi bij de auto past. ik denk zelf dat het qua resultaat niet veel uit zal maken? kwa extra vermogen of geluid....

maar een kameraad zei me dat k&n veel beter was... maarja hij zei ook dat intel beter was dan amd... dus denk laat ik het hier aan de heren [of dames] deskundingen vragen

men vraag is dus eignelijk of k&n echt zo veel beter is dan green ?
Beko

Re: green of K&N

Bericht door Beko »

Joh als we het toch ff vragen vraag dan gelijk ff welke een mooier geluidje geeft.
Kijk kwa prijs is green goedkoper dan K&N dat is een ding wat zeker is maar voor de rest heb ik ook geen idee wat beter is.
Nou experts tell us ;)
Ehm ik heb ook luchtfilters van pipercross ofzo gezien die lijken wel op een grote spons of van die universele goedkope dingen wat raden jullie aan :?: :?:

Groet
Beko
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

De mate van luchtfiltering is bij de verschillende merken foamen en katoenen filters vrijwel identiek (de hele goedkope Halfords, Autostyle ed daargelaten). Dus eigenlijk hangt de keuze vooral af van de prijs en wat je zelf mooi vind.
Ik persoonlijk vind de modellen van Pipercross er een stuk mooier uitzien dan de rode of groene katoenen filters, maar dat is puur persoonlijk.
Een K&N geeft wel iets meer herrie dan een Pipercross.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Beko

Bericht door Beko »

Striker schreef:Ik persoonlijk vind de modellen van Pipercross er een stuk mooier uitzien dan de rode of groene katoenen filters, maar dat is puur persoonlijk.
Een K&N geeft wel iets meer herrie dan een Pipercross.
Ik vond de Pipercross zelf ook mooier en had ook begrepen dat je die gewoon in een emmer water kon schoonwassen dat zou natuurlijk helemaal ideaal zijn, klopt dit???

Groet
Beko
Hennerie

Bericht door Hennerie »

ik hoorde dat je open luchtfilters in diesel kon wassen
MGPete
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door MGPete »

Yep, Pipercross gewoon ff een paar keer in water dippen en hij's schoon. Daarna ff met een soort olie insprayen...

Pipercross geeft een subtiele maar leuke brom. Had hem zelf in m'n oude ZS180 en hij gaat op zeker weer in de nieuwe ZS120.

C Ya
Pete
AfbeeldingAfbeelding
2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
Hennerie

Bericht door Hennerie »

mhmm tis een green geworden... speciaal voor de 618i woot
vooral gekozen voor de kleur hehe.

ik laat het wel horen als hij er is.
Hennerie

Bericht door Hennerie »