Gisteren liep ik naar de parkeerplaats na mijn werk en wat is er gebeurd... achterste ruitje linkerachterportier ingeslagen. Verder niks gebeurd. Carglass net gebeld; die kost dus € 150,00!
Dusse... sloperij dan maar, maar is zo'n ruitje wel makkelijk te monteren? (twee linkerhanden)
is niet zo heel moeilijk, weet dat het bij een 5drs 200 zo moet:
eerst moet je heel je deur openhalen vanbinnen, vervolgens kun je de ´stijl´tussen je 2e en 3e ruitje loshalen en na schoonmaken het nieuwe ruitje erin schuiven en alles weer dichtbouwen.
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true '08 Volvo S60 2.4 Drivers Edition -> The back-up
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
Dat weten ze bij de sloop wel hoe dat moet, dus gewoon vragen en volgens mij kan dat nooit zo moeilijk zijn. Misschien geldt hier ook welo de waslijn truc voor!
Heb al wat geregeld; mijn broer moet toch naar sloop voor onderdelen voor zijn 25jarige saab 99gl (300.000km). En toevallig heeft die sloperij ook Rovertjes 416. Volgende week zie ik hem en dan zetten we er een ruitje nieuw in.
Ja en nu irriteert me dat kapotte ruitje pas echt!
Ben gister naar carglass gegaan want 2ehands lukt dus niet, te weinig rovers op de sloop hiero. Of iemand moet em nu ff kapot rijden maar die bakken blijven maar rijden he.
Kom ik dus daar; zegt die man, ja ik heb genoeg honda raampjes hier op voorraad! En ik dus .
Zit toch een ruitje van Honda in, met de foute alarmsticker .
Zei die vent ook nog dat ie precies hetzelfde was als Civic, ook motorisch. Nou, wat waren wij snel uitgepraat .
dusse.. als iemand nog zo'n stickertje heeft, het irriteert me.