verwijderen van oranje kapjes

214 216 218 220 25
Plaats reactie
R_Munkey

verwijderen van oranje kapjes

Bericht door R_Munkey »

Weet iemand hoe je het snelst het oranje kapje van de knipperlichten kan verwijderen.
Kan dit ook zonder de voorbumper los te maken??

Afbeelding
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Hier vind je een uitgebreide uitleg.
Het handigst is om de bumper te verwijderen. Dit is vrij snel gebeurt en maakt het werken een stuk makkelijker.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Horo

Bericht door Horo »

Die van mij kon ik er gewoon uittrekken. Daarbij kwam het kapje en het binnenwerk mee en de 2 kabeltjes kwamen in zicht.
Als deze eruit zijn kan het kapje eraf. Ik weet eigenlijk niet zeker dat het normaal is dat ik deze er zo uit kon trekken zonder moeite maar goed ik wilde toch andere (en alleen een ander kapje ging toch niet).
Zit een rubber achter welke ik verwijderd heb om witte te kunnen monteren. Kabeltjes doorverbinden en vastplakken.

**edit

sry dacht dat het om de pinkers ging.

Koplampen zijn bij mij vorige poging niet gelukt. Maar volgende keer zal het lukken.
Laatst gewijzigd door Horo op ma mei 23, 2005 12:55 am, 1 keer totaal gewijzigd.
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Re: verwijderen van oranje kapjes

Bericht door 118GTR »

R_Munkey schreef:Weet iemand hoe je het snelst het oranje kapje van de knipperlichten kan verwijderen.
Het snelst? Nou je neemt een hamer.......
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
avdwerf

Bericht door avdwerf »

heb et laatst ook gedaan en het is idd een stuk handiger om ff de bumper te verwijderen, ken je der meteen mooi gaas inzetten :D
ZwauperT

Mooie kleur

Bericht door ZwauperT »

Mooie kleur rover 200.... Het zou makkelijk het broertje van de mijne kunnen zijn. Ik heb vandaag of morgen foto's om te plaatsen.

BTW: heb je nog andere mods aan je rover gedaan of gespoten o.i.d.
Plaats reactie