Green Openluchtfilter

Technische informatie over MG's en Rovers.
Plaats reactie
-G-

Green Openluchtfilter

Bericht door -G- »

ik heb nog een Green openluchtfilter liggen. ik wil deze opzich wel op mn 114Si maken. Maar hoe kan ik dat het beste doen? Of is het originele filter misschien beter?

had zelf een paar opties,

-buis van normale stuk naar boven de computer leiden en hem daar neer leggen. dan het een ander kapje onder de dummie-luchtinlaat maken, zodat deze waterdicht is (kan dat uberhaupt?), maar dat er wel lucht in kan.
-rechtstreeks op op de oude buis maken

kom maar op emt dat advies ;)
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

1. Gemakkelijkst is waarschijnlijk het filter te plaatsen op de oude buis, vlakbij de linkerkoplamp. Wel het gewone filter er dan uit halen.

2. Zelf een nieuwe buis direct vanaf de gasklep langs de ecu naar de linker koplamp kan natuurlijk ook.

3. Er zijn filters te koop die direct op je inlaatspruitstuk passen (van K&N), daar zit geen cold air-feed bij, maar daar kan je de originele perfect voor gebruiken.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-G-

Bericht door -G- »

Heb hem nu vastzitten, op de originele buis, bij de linker koplamp, je merkt het wel. de 0-100 tijd is halve seconde minder, en hoger in de toeren issie wat sneller.
Ashoe

Bericht door Ashoe »

-G- schreef:Heb hem nu vastzitten, op de originele buis, bij de linker koplamp, je merkt het wel. de 0-100 tijd is halve seconde minder, en hoger in de toeren issie wat sneller.
en jij merkt die halve seconde? :o

hebbie TAG Heuer laten meten of zo? :P
-G-

Bericht door -G- »

Ashoe schreef: en jij merkt die halve seconde? :o

hebbie TAG Heuer laten meten of zo? :P
Jep, die merk ik, en mn stopwatch ook :P
Plaats reactie