Steek is goed, maar de rest??
Steek is goed, maar de rest??
Hey,
Ik heb een setje velgen op het oog, maar ik weet niet of ze onder mijn rover gaan passen. Ik heb een rover 600 2.0Di uit 99. De steek van de velgen is 4x114,3, dus dat is goed. Nou heb ik de volgende info
wielen voor: 205/40/r17
wielen achter: 225/45/r17
kan iemand mij vertellen of dit dus onder mijn rover gaat passen?
Ik heb een setje velgen op het oog, maar ik weet niet of ze onder mijn rover gaan passen. Ik heb een rover 600 2.0Di uit 99. De steek van de velgen is 4x114,3, dus dat is goed. Nou heb ik de volgende info
wielen voor: 205/40/r17
wielen achter: 225/45/r17
kan iemand mij vertellen of dit dus onder mijn rover gaat passen?
-
- MG-R Core
weet jij ook heel toevallig de ET waarde van die velgen, want die bepaalt hoe diep de velg naar buiten valt....
als deze teveel uitwijkt, heb je de kans dat dat niet helemaal goed gaat passen...
als deze teveel uitwijkt, heb je de kans dat dat niet helemaal goed gaat passen...
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
- pagan
- MG-R Freak
7 of 7.5 x 17 is geen probleem. Beste bandenmaat is 215/45/17.
Steek is io. Centreergat is op te lossen. De ET lijkt ook io, maar je kan eventueel nog problemen hebben - afh. vh type velg - dat ze vooraan tegen je remmen schuren. Dan kan je kleine spoorverbreders (2 of 4mm) steken om dit op te lossen.
Grtz, Pagan
Steek is io. Centreergat is op te lossen. De ET lijkt ook io, maar je kan eventueel nog problemen hebben - afh. vh type velg - dat ze vooraan tegen je remmen schuren. Dan kan je kleine spoorverbreders (2 of 4mm) steken om dit op te lossen.
Grtz, Pagan

honda civic/crx/del soltourerist schreef:wie weet wat mijn velg maten zijn ik weet alleen dat het 4x100 is de rest weet ik niet
en welke auto's hebben de zelfde steek en velg maat
alvast bedankt
vw polo/golf/corrado/jetta
*SLOPEL* (verschrikkelijk lelijk merk die hier op het forum niet genoemd mag worden) corsa/kadett/astra/vectra
de mijn komen onder een 92 civic vandaan.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.