Tellerplaten ed

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Horo

Tellerplaten ed

Bericht door Horo »

Een verzoek:
Kan iemand mij de maten van de "tellerplaten" en "heaterplate" van mijn Rover (216si '98 ). Alleen voor de maten de boel uit elkaar te moeten halen leek me overbodig met zoveel kennis bij elkaar op dit forum. Zoniet dan weet vast iemand mij te vertellen waar ik de info kan verkrijgen.
Het mooist is uiteraard een DXF-bestand met de maten van de plaat + gaten. Wat ikwaarschijnlijker acht is dat een van jullie een setje in de schappen heeft liggen en het voor mij wil inmeten of anders aan mij wil verkopen om het zelf te doen.
Het lijkt me duidelijk wat ik er mee wil doen. Een mooie RVS plaat bestellen en om de onderdelen uit te kunnen laten snijden.
Alvast bedankt.
pieterrademakers

Bericht door pieterrademakers »

misschien een domme tip, maar de dealer moet dat toch weten of anders kunnen zij wel achterhalen hoe en wat.
Horo

Bericht door Horo »

De dealer is van maandag t/m vrijdag op van 8:30 tot 17:00. Ik werk maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00. Zaterdag zijn 2 twee verkopers aanwezig die me niets kunnen vertellen. Wellicht is een roverdealer buiten zwolle een goed optie.
Bovendien de vraag of zij de maten van tellerplaten hebben of aan kunnen komen of ik ze anders kan inmeten is voor mij aan de dealer vreemd. Een sloop lijkt me eerder wat. Dat ga ik nu namelijk maar doen. Nog geen succes en het bashboard gaat er wel uit. Zo heb ik wel wat te doen.
thnx iig
Plaats reactie