Hallo,
Ik heb een rover400 bwj 1999 met 1600cc motor.
Het probleem is dat de motor niet wil aanslaan. De rover rijdt op lpg-g3.
Er zit nog een halve tank benzine in .Ik probeer ook met de stand benzine starten maar lukt niet. Het alarm werkt verder wel.
Heeft iemand hier een vergelijkbaar probleem gehad of weet iemand wat de oorzaak is?
Johnny
rover 400 wil niet starten.
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
tja check of de ontsteking goed functioneerd. Daarna het brandstof systeem.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
johnny
rover 400 wil niet starten.
-----------118GTR schreef:tja check of de ontsteking goed functioneerd. Daarna het brandstof systeem.
Ik heb nieuwe verdelerkap, rotor en bougieskabel besteld, die waren verrot. maar hoe kan ik de brandstofsysteem controleren?
Alvast bedankt.
johnny
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
retourleiding lostrekken, als daar brandstof uit komt is de injector druk boven de 3.0 bar.
De gemakkelijkste plek is direct na de overdrukklep helemaal links op de fuel-rail(30cm buis, waar de injectoren direct hun brandstof vandaan krijgen)
De gemakkelijkste plek is direct na de overdrukklep helemaal links op de fuel-rail(30cm buis, waar de injectoren direct hun brandstof vandaan krijgen)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
johnny
Ik heb de verdelerkap en rotor vervangen, de motor start effe en slaat weer af.
Ik heb de brandstof leiding uitgehaald, er komt benzine uit.
Maar de motor wil nog steeds niet starten.
Ik heb iets gehoord over een brandstofregelaar, die moet schakelen tussen benzine en lpg. Kan dit de oorzaak zijn en waar zit ie?
alvast bedankt
johnny
Ik heb de brandstof leiding uitgehaald, er komt benzine uit.
Maar de motor wil nog steeds niet starten.
Ik heb iets gehoord over een brandstofregelaar, die moet schakelen tussen benzine en lpg. Kan dit de oorzaak zijn en waar zit ie?
alvast bedankt
johnny
