velgenvraagje...
velgenvraagje...
Nog even en ik kan eindelijk velgen kopen die mijn 15 inchjes gaan vervangen.
Alleen twijfel ik nog als ik 17 of 18 inch ga nemen.
Ik zag dat de meesten 17 inch hebben, zou 18 inch dan net iets te groot zijn? ik neem aan dat ditn iet meer fijn rijd?
Alleen twijfel ik nog als ik 17 of 18 inch ga nemen.
Ik zag dat de meesten 17 inch hebben, zou 18 inch dan net iets te groot zijn? ik neem aan dat ditn iet meer fijn rijd?
-
- MG-R Fanatic
18 inch zal zeker passen is alleen een beetje duurder dan 17. Op marktplaats staan nog mooie vijfspaaks 18 inch met 215/35 van AEZ voor 750 euro bij autobandenzaak in Tilburg.
Ik rij zelf ook met deze combinatie en ben er zeer tevreden over. Alleen wel meer last van spoorvorming maar dat komt vooral door de breedte.
Succes met je zoektocht.
Ik rij zelf ook met deze combinatie en ben er zeer tevreden over. Alleen wel meer last van spoorvorming maar dat komt vooral door de breedte.
Succes met je zoektocht.
- artemis
- MG-R Freak
- Contacteer:
18" moet zeker kunnen.
Idd is het wel belangrijk wat de ET-waarde is en de bandenmaat.
Onder onze andere auto (honda del sol,heeft dezelfde velgenmaten als Rover) lagen eerst 225-40-16 banden en velgen met ET 35.
De brede banden en de ET 35 zorgden voor erg veel spoorvorming, was toch wel vervelend rijden.
Nu liggen er banden 205-40-17 en velgen met ET 42 onder en dat is toch een stuk prettiger rijden. (spoorvorming hou je altijd wel maar nu wel in mindere mate)
Je kunt het beste de ET tussen 38 en 45 houden (ik rij zelf met ET 40 en dat bevalt ook goed).
Idd is het wel belangrijk wat de ET-waarde is en de bandenmaat.
Onder onze andere auto (honda del sol,heeft dezelfde velgenmaten als Rover) lagen eerst 225-40-16 banden en velgen met ET 35.
De brede banden en de ET 35 zorgden voor erg veel spoorvorming, was toch wel vervelend rijden.
Nu liggen er banden 205-40-17 en velgen met ET 42 onder en dat is toch een stuk prettiger rijden. (spoorvorming hou je altijd wel maar nu wel in mindere mate)
Je kunt het beste de ET tussen 38 en 45 houden (ik rij zelf met ET 40 en dat bevalt ook goed).
Nu hoor ik u sprekeHoRiZoN schreef:ik ben wat van gedacht veranderd, zou liever de cleanere en lowere manier op gaan ipv bodykit en grote velgen.
Dus ik 'denk' dat ik andere 15 inch velgjes ga kopen, en me meer ga toeleggen om die wagen goed plat te krijgen (duitse stijl dus)

Ik zou zelf nie liever wille

Alex