1)In het begin is de motor twee keer op grond gezakt, de veren van de motor gewoon doorgezakt, kwam door te hard op te trekken zegt de dealer en mijn rijstijl(sow

2)Twee keer versnellingsbak veranderd, onder garantie het eerst trouwens ook
3)Dan kleiningheden, zoals die ronde schermpjes voor de boxen in de deur donderden er altijd af, dan de handvaten van de deur langs de binnekant, de grond op, dan de kabel om de passagierszetel naar voor te katelen,stuk,is nu al bijna 2jaar zo, en de garagist zegt altijd, ja ik heb het stuk nog ni binne. Gast!!das e stom kabelke, enfin never mind.
4)Dan haddek in mijn zetel en de passagierszetel een scheur in het leer door dat er altijd dezelfde plooi inzat en scheurde langzaam maar zeker, heb ik 2 nieuwe zetels gekregen onder garantie

5)Dan, mijn auto ging geen meter meer vooruit, hels lawaai, de eerste cat na de collector,was stuk,die was naar beneden gezakt en verstopte gewoon de buis,dus kon geen uitlaatgassen meer door,dealer zei dat het mijn fout was door er een sportluchtfilter op te zetten, maar na hevige discussie heb ik dan toch een gloednieuwe collector + cat gekregen onder garantie.
6)Dan een paar maanden geleden een nieuwe koppeling
7)Dan ook een paar maanden geleden,was mijn waterpomp stuk, garagist zei dat ik nog even zo kon rijden tot het stuk er is, maarrr je moet wel altijd je waterniveau controleren.Goed...mijnen tuftuf wordt gemaakt, nieuwe waterpomp erop, ik kom thuis open de bonnet, wat zie ik geen water in het reservoire, had ik echt van slechte wil geweest danhad ik er mee doorgereden en heel mijn motor stuk, en ik kreeg dan wel een nieuwe(ahja fout garage), maar dat kon ik mijn tufke ni aandoen.
Die waterpomp heb ik ook onder garantie gekregen uiteindelijk,want ik was een goede klant zei de dealer, yeah right!

Auto is drie jaar oud nu in de zomer, maar ik heb bijna een hele nieuwe wagen gekregen op de duur.
Maarrr nog niet gedaan,dat was interieur en mechanisch, dan gaan we nu naar de carrosserie,hoeveel keer die al overgsepoten geweest is

maja op mijn auto zie je bijna geen krassen daardoor

1)De eerste keer werd de linkerkant helemaal herspoten, omdat er een vuile turk met zijn sleutel op had gekrast over de hele zijkant, ik zeg vuile turk, omdat ik het hem zien doen heb, nog achter gelopen, maja air max is snel é

2)Na de volledige linker kant werd de volledige rechterkant gespoten omdat ze weer maar eens hadde gekrast met een deur op een parking.
3)De achterkant volledig nieuw inclusief koffer omdat er een domme corpulente blonde dame in mijn gat was gevlogen

4)En ten laatse sinds 3weken heb ik een hele nieuwe voorkant, omdat er terug!! een corpulente blonde dame was opgevlogen.Nieuwe bonnet + voorbumper + zijflanken gespoten + nieuwe lichtenset en mistlichtenset
Conclusie na 3jaar hebbek nog steeds een nieuwe auto, alles is bijna vernieuwd ooit, behalve het motorblok zelf die al +/- 120 000km heeft.
Nu moet ik wel toegeven dat ik een zeer wilde maar veilige stijl van rijden heb, ben dagelijks een 3u op de baan en nog nooit zelf een auto ongeluk veroorzaakt, het is wel al een paar keer heel niptjes geweest.
BEN IK BLIJ DAT IK MIJN BEKLAG KON DOEN!Maar ik zal met mijn Zed rijden tot hij op is,wil niet dat iemand anders er mee gaan rondtoeren, hij is van mij en zal zo blijven.
Thank You come again

by the way reacties zijn welkom e mensen