antenne

414 416 418 420 45
Plaats reactie
maus

antenne

Bericht door maus »

weet iemand wat een zr antenne kost i.p.v. die ellenlange standaard antenne van rover?
Fallout

Bericht door Fallout »

Een eurotje of 10 / 12, maar je kan natuurlijk ook je eigen antenne op maat knippen.
Trek eerst de dop eraf voordat je gaat knippen!
maus

Bericht door maus »

wordt het ontvangst dan ook minder? wanneer ik hem inkort?
Fallout

Bericht door Fallout »

Ik heb van mensen gehoord dat ze zonder antenne hebben rond gereden zonder dat ze het merkten in het ontvangst. (de antenne was gejat)
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

:P jah dat was ik....
Met of zonder antenne bijde keren goed ontvangst. Antenne kostte €13,48 bij de dealer.
Met de ZR antenne is het ontvangst dus ook gewoon goed/normaal.
Past ie zonder problemen op een 400 dan?
Dennis

Bericht door Dennis »

de ZR antenne past gewoon op een 45, dus zal op een 400 ook ongetwijfeld passen.

En iedereen kan zeggen wat ze willen, maar ik merk wel degelijk verschil in ontvangst tussen de lange rover antenne en de korte ZR antenne...
Jmrules

Bericht door Jmrules »

Dennis schreef:de ZR antenne past gewoon op een 45, dus zal op een 400 ook ongetwijfeld passen.

En iedereen kan zeggen wat ze willen, maar ik merk wel degelijk verschil in ontvangst tussen de lange rover antenne en de korte ZR antenne...
Lijkt mij dus ook, waarom zit er anders in eerste instantie een lange op :? Ik moet wel zeggen - en misschien dat het puur toeval/geluk is - ik vind dat ik (420) een zéér goede ontvangst heb. Zeker als ik dat vergelijk met de toch wat duurdere Toyota van mijn vader.
Plaats reactie