Alarm op de ZR
Alarm op de ZR
Is de alarm op de ZR te vertrouwen, wie heeft er een nieuw alarmsysteem in zitten? en hoe bevalt het?
Want ik moet namelijk een nieuwe alarm op de auto zetten want ik heb bij aankoop van de auto maar 1 handzender erbij gekregen
Want ik moet namelijk een nieuwe alarm op de auto zetten want ik heb bij aankoop van de auto maar 1 handzender erbij gekregen
- artemis
- MG-R Freak
- Contacteer:
Als jij een nieuwe sleutel en zender koopt bij de dealer, dan veranderd hij ook meteen de code.
Dus de vorige eigenaar kan dan niets meer met zijn sleutel en zender
Ik had namelijk ook maar 1 sleutel gekregen bij de koop van mijn auto en heb dus een extra sleutel met zender besteld, toen ik de nieuwe sleutel ging halen heeft de dealer meteen de code veranderd voor zowel de nieuwe sleutel als de sleutel (die ik al had), kon ik weer met een gerust gevoel rondrijden.
Dus de vorige eigenaar kan dan niets meer met zijn sleutel en zender

Ik had namelijk ook maar 1 sleutel gekregen bij de koop van mijn auto en heb dus een extra sleutel met zender besteld, toen ik de nieuwe sleutel ging halen heeft de dealer meteen de code veranderd voor zowel de nieuwe sleutel als de sleutel (die ik al had), kon ik weer met een gerust gevoel rondrijden.

- artemis
- MG-R Freak
- Contacteer:
Niet schrikkenfeddesman schreef:en wat kost zo'n nieuw sleutel incl zender

Heb even de bon opgezocht.
Nieuwe zender 105,39 euro
Programmeren van de 2 zenders (de ene die ik al had + de nieuwe zender)= 15,00
en dan nog een sleutel bij laten maken bij een sleutelboer was iets van 7 a 10 euro, weet ik niet meer precies.
Dit alles was 2 jaar geleden,hoop niet dat het nu nog duurder kost.
Vond het achterlijk veel geld, maar toch gedaan, want stel dat er een keer iets met die ene zender/sleutel gebeurt dan heb je een groot probleem als je geen reserve hebt

feddesman
hey,
als ik jou was zou ik ze maar snel laten bij maken, heb het nagegaan en alles is herprogrammeerbaar alleen het kost je wel wat (bij de dealer E180,- en dan nog inleren E20,-)
stel je auto word gestolen ofzo dan krijg je geen 1cent terug als je geen reserve sleutel kan aantonen! vraag maar na bij je verzekeringsmaatschapij
als ik jou was zou ik ze maar snel laten bij maken, heb het nagegaan en alles is herprogrammeerbaar alleen het kost je wel wat (bij de dealer E180,- en dan nog inleren E20,-)
stel je auto word gestolen ofzo dan krijg je geen 1cent terug als je geen reserve sleutel kan aantonen! vraag maar na bij je verzekeringsmaatschapij

-
- The Big Boss
Nieuwe handzender kost €140,-
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland