Welke verlagingskit ?

214 216 218 220 25
216 driver

Welke verlagingskit ?

Bericht door 216 driver »

Hoi,

Over een paar maanden wil ik me auto verlagen en andere velgen eronder, ik heb al wat gezocht op internet maar zie alleen schroefsetjes van boven de 800 euro :roll: .

Ik wil iig van voor 60mm omlaag en achter mag wel 40mm zijn, nou hoorde ik dat als je nog eens andere speciale veerschotels erop kon zetten dat ie ook 20mm zou gaan zakken, iemand die daar iets van weet ?

Schroefset is natuurlijk wel heel leuk maar het blijft veel geld maar als het niet anders kan dan ga ik er nog wel ff over nadenken.
rover 216

Bericht door rover 216 »

Gewoon vere steke van -6 en -4, heb ik ook, en vanvoor heb ik andere schokdempers gestoke
216 driver

Hey das snelle reactie,

En waar haal je zoiets ? :mrgreen: Welk merk schokdempers voor ? en welke veren.
rover 216

Bericht door rover 216 »

Schokdempers zijn met gas ofzoiets, zijn gewoon beter dan de standaard schokdempers, vooral voor vanvoor. Want uwe motor ligt daar dus komt daar nog extra druk te ligge. Ik had eerst mij originele late steke maar die hebben het dus nie lang uitgehoude met die -6 verlaging :)
Ik heb wel redelijk veel betaald voor die voorste schokdempers vind ik, mja :?

Mijn veren heb ik bij autosport marc gekocht, die man kan aan alles kome dus, is wel in België dus is misschien wat ver voor u. Het is wel nie echt ne winkel dus :|
Hier is een link naar de website

Maar als ik opnieuw moest beginne zou ik onmiddellijk doorsparen voor KW ofzo, kost misschien een stuk meer, maar het is zeker zijn geld waard dus...
216cabrio
MG-R Fanatic

Bericht door 216cabrio »

Kheb vorige week een onderstel besteld voor een 216 cabrio/coupe maar die worden door het bedrijf speciaal gemaakt. Voor het RF type hebben ze die ook. De verlaging bedraagd rondom 60mm en kortere gas schokdempers voor 450 euro. Het is een firma in duitsland FormelK.de maar op de site staat lang niet alle leverbare kits. Heb lang gezocht voor 60mm te vinden voor een goede prijs alhoewel ze voor een RF meer leveren dan voor de XW.
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

wat kosten die veren alleen? dus alleen de 60mm veren?
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
216cabrio
MG-R Fanatic

Bericht door 216cabrio »

Zal het ze wel vragen als ik ze ga halen. Ergens rond 200 euro denk ik. Ik heb wel veren gevonden 60/40 bij andere firma in duitsland.
Op de site van de firma zelf kan ik ze helaas niet vinden maar via deze zoekmachine wel. Succes
http://www3.yatego.com/online-shop/p_42 ... b0b16e3d6a
wiep

Bericht door wiep »

zie deze site http://www.ventura-deutschland.de/ voor verlagingsveren en schokdempers je vind er bijna alles ook de prijzen
216 driver

Is RF wel een goed merk ? Ik neem aan dat die van RF 60/40mm ook wel schokbrekers bij krijgt toch ?

Maar het is heel leuk die duitse sites maar ben niet echt van plan om het daar te kopen en/of heen te gaan rijden :? , is er niet iets in Nederland een dealer ofzo ?
216 driver

Niemand die weet waar ik veren en schokdempers kan kopen in de buurt van Noord holland ?
216 driver

He zijn dat wat die V-maxx veren/schokdempers of is dat echt bagger dat niet lang meegaat en snel gaat lekken ?

http://www.hiltrac.com/dealers.html
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Niks mis mee, goede kwaliteit voor weinig geld.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
216 driver

Ok thanks striker , nu nog op zoek naar leuke velgjes 8)
216 driver

Ben misschien toch van plan om wat betere dempers te kopen van Koni aleen voor, weten jullie of er dan ook veren bij zitten ?

of dat ik aparte veren moet kopen voor 60mm en achter 40mm ?
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

koni maakt geen veren voorzover ik weet. kitjes waar koni dempers bijzitten hebben bijna altijd veren van een ander merk.

overigens rijd ik nu met een volledige VMAXX kit op de Coupe, rijd heerlijk alleen de verlaging is niet goed gelukt aangezien de kit niet voor de Coupe geschikt bleek te zijn :evil:
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
216 driver

pffoe , dan ben ik toch eigelijk wel gedwongen om een KW setje te kopen om 6cm te verlagen.

Iemand hier ervaring met die Vmaxx ?

En weet iemand of je met de Variant 1 van KW nog wel genoeg comfort aanwezig is en dat je niet zit te stuiteren ofzo ?
Plaats reactie