parts from the UK

Plaats reactie
mrbeatfreak

parts from the UK

Bericht door mrbeatfreak »

Als ik nou onderdelen bestel bij een engels bedrijf :?: en ze hier naar toe laat op sturen moet ik dan iets van invoer kosten betalen?? Weet iemand hoe dat zit? :?:
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

Nope ... vanuit engeland en dld kan je gewoon spullen halen zonder extra invoer kosten.
Nadeel alleen van dingen uit engeland over laten komen is dat de P&P gigantisch duur is.

cheers,
Dennis :cool:
You can go fast ... but I can go anywhere.
feddesman

Bericht door feddesman »

Die verzendkosten zijn echt absurd!!
Wat ik zelf altijd doe is het tranport via UPS zelf regelen scheelt meestal zo'n 30%.
mrbeatfreak

Volgens needforspeed.co.uk kost het me 28 pond om spruitstuk,sport cat en catback van janspeed naar NL te sturen met road/sea freight van ICC. Dat valt dus wel mee. In totaal kost dat spul me dan iets meer dan 1200 euries ipv 1450 bij gnsweb (nederlandse janspeed dealer). Die 200 eurie+ kan ik weer leuk gebruiken voor een inlaat systeempie :D
feddesman

Bericht door feddesman »

Das idd niet veel ik heb het systeem zelf ook 'twinpipe' ik hoop dat je er ook een lamda emulator bij krijgt anders blijft je ecu lampje branden.
En ik kan je vertellen dat is bloedvervelend! :evil:
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

28 pond lijkt me een misverstand, voor dat bedrag moet je er geen twee keer over nadenken :).
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
xpowerzzz

Bericht door xpowerzzz »

Hou er eveneens rekening mee dat Britse bedrijven dikwijls de belasting (VAT) er niet bij tonen en hem pas op het laatste moment erbij tellen.
mrbeatfreak

nee vat zit er tochecht bij!! Maar sinds kort is wel de bezorg kosten om hoog gegaan naar 56,65 pond omdat ze het nu met tnt sturen. Maar het is dus nog steeds 200 euries goedkoper dus ik haal dat spul toch maar uit the UK :lol: . Maar eerst toch nog ff sparen want heb net mn ZR gekocht en nu is mn geld toch echt op :(
Plaats reactie