alarm

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
rover 618I

alarm

Bericht door rover 618I »

ik heb een vraagje aan jullie weten jullie misschien waarom mij alarm telkens af gaat.
kan dit komen door een storing in me auto.
of kan dit komen van een deur die niet goed sluit want me links achter deur gaat niet eggt zo best meer dicht

gtrzzz .marvin
Bart-K
The Big Boss
Berichten: 8410
Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
Woonplaats: Steenbergen NB

Bericht door Bart-K »

kan een kapotte schakelaar zijn. (Zit bij elke deur eentje die registreert of de deur wel dicht is)
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
MG ZR RX ->coming soon!!

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
eggbert

Bericht door eggbert »

alsje bedoelt met 'de deur sluit slecht' dat het lampje op je dashboard soms gaat branden dat er een deur open staat en je dan die ene deur dan goed moet dichtsmijten om dat te verhelpen, dan is dit ook de oorzaak van je alarm probleem. dan moet je gewoon op het contactje dat registreert of je deur toe is een stukje moes plakken om dat contactje wat beter in te duwen. ik had dit probleem nl. na een ongeval
rover 618I

Bericht door rover 618I »

hij de deur zelf gaat verder goed dicht maar de vergrendeling gaat niet op slot ik denk zelf dat het daar aan ligt we gaan hem wel effe uit elkaar halen jah toch


maar bedank......

grtzzz marvin
qmelvin

Bericht door qmelvin »

rover 618I schreef:hij de deur zelf gaat verder goed dicht maar de vergrendeling gaat niet op slot ik denk zelf dat het daar aan ligt.


maar bedank......

grtzzz marvin
:shock: Toen mijn vergrendeling stuk was, wou het alarm er niet eens op, omdat niet alle sloten vergrendeld konden worden.
Plaats reactie