Inhouden bij koude motor

214 216 218 220 25
Plaats reactie
pieterrademakers

Inhouden bij koude motor

Bericht door pieterrademakers »

Ik heb een vraagje: Weet iemand hoe het komt dat bij een koude motor (bij warme motor rijdt ie perfect) bij het gasgeven het lijkt of ie teveel of te weinig benzine krijgt dus hapert ie even wardoor de auto even inhoudt en dus schokt. Injectiesensor is vervangen, het ligt niet aan de brandstoffilter, want dan zou ie bij warme motor hetzelfde moeten doen.
Verder ben ik op zoek naar een werkplaats handboek voor de 214si 1993.
Alvast bedankt,
groetjes pieter
klaas

Bericht door klaas »

heb zoiets ook gehad met koud weer. Gas geven, heel rustig en dan gaat het ok maar zodra je meer wilt dan schokt ie en dreigt zelfs af te slaan. Bij mij bleek de gehele ontsteking versleten te zijn(150.000km) en toen ie nog op 2 cil liep heb ik het zootje laten vervangen. Kostte voor mijjn 416 iets van 150eurie.
pieterrademakers

Bericht door pieterrademakers »

Had geluk, het bleek de verdelerkap te zijn en de rotor, koste gelukkig maar 30 euro! Ondertussen heeft ie afgelopen jaar alles gehad wat je bij een grote beurt ook moet betalen dus dat scheekt dan gelukkig ook weer met de keuring,
klaas

Bericht door klaas »

Mooi zo! Tja. ik had zelf echt alles gewoon tegelijk versleten.(grote beurt; wat is dat voor iets....)
Plaats reactie