Nadat de veren sinds november al netjes bij mij in klus-schuur liggen ga ik van het weekend het er op wagen en ze onder mijn karretje monteren. Als het goed is heb ik al de spullen die ik nodig heb:
het assortiment steeksleutels
de veerklemmen
Heeft iemand voor dat ik er aan ga beginnen nog handige tips of waar ik even op moet letten als ik bezig ben?
ik heb een stvige krik en ik hoop dat de veerklemmen goed hun werk doen...en er ligt in de knutselscherm nog wel aan aantal motorhelmen mocht de veer toch weg schieten...hahaha
opletten zal ik ckr doen en plezier zal ik er ook wel aan beleven...
maar "No Comment Boy" hoeveel is die van jou verlaagd en waar heb je hem mee verlaagd???
Bart220 schreef:Die Jouke heeft ook overal verstand van
laten maar zeggen dat je dat niet op de praktijk kunt staven
needless to say bedoelde ik in dit geval(wat niet wil zeggen dat het niet in andere gevallen toepasbaar is), de bouten en moeren van de wielophangingen die los moeten.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
Ja liters wd40 lekker laten weken en dopje 36 (dacht ik )en een luchtsleutel dan trek je de as uit je fuseestuk, draagarm los op het scharnierpunt veerpoot losmaken de 3 moeren onder je motorkap los maken en niet de middelste/inbus anders springen de kogeltjes je om de oren (ik spreek uit ervaring) het hele zaakie laten zaken,veer spanners erop dan pas de demper los van de veerschotel halen zie moer/inbus let op de KOGELTJES die zitten tussen de pasplaat en de veerschotel veren eraf andere erop enz,enz. de tip van Lex doe het niet alleen het is een kutklus.suc6