zet je ramen open, op het moment dat je de deur dicht gooit, doe je auto op slot,
FF wachten...
Doe dan via het raam je deur open, mocht het alarm afgaan heb je al een klasse 2 alarm.. Trouwens zit er aan de rechterkant, dus bijrijderskant boven de gordel een dingetje waar 2 sensoren in zitten..?? Dan is het wel een klasse 2 alarm
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
Rode lampje kan ook alleen van de startonderbreker zijn. Als je een alarm hebt, dan zie je boven de autogordel een sensor zitten (de IS zou wel een alarm moeten hebben).
Je kan controleren of je een alarm hebt door in de auto te gaan zitten en de deuren op slot te doen. Dan moet na een tijdje vanzelf het alarm afgaan (als je niet al te stil zit . Of je ontgrendelt de motorkap, sluit de auto af en doet dan de motorkap open.
Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Bij mij gaat da spel zelfs af als ik ruit laat opestaan en der een vliegske naar binne vliegt
Ooit zo es aan den auto zitte werke, ma kmoest binne gaan ete, en capo was maar half dicht. Khad de auto op slot gedaan en toenk terug was capo terug ope, ksprong 2 meter in de lucht vant verschiete toen da alarm afging