Alarm?

214 216 218 220 25
Plaats reactie
No Comment Boy

Alarm?

Bericht door No Comment Boy »

Hallo,

Ik vraag mij eigenlijk af wat voor een alarm ik heb.
Als ik zelfs een alarm heb :? .

Hoe kan ik dit zien/testen? Ik heb wel een rood lampje dat soms flikkert en vroeger hing er een stickertje op dat ik een alarm had.

Maar ik wil het zeker weten.

Het gaat over een Mk3 200 1400 IS.

Greetings
kevin
Mista T
MG-R Core

Bericht door Mista T »

zet je ramen open, op het moment dat je de deur dicht gooit, doe je auto op slot,

FF wachten...

Doe dan via het raam je deur open, mocht het alarm afgaan heb je al een klasse 2 alarm.. Trouwens zit er aan de rechterkant, dus bijrijderskant boven de gordel een dingetje waar 2 sensoren in zitten..?? Dan is het wel een klasse 2 alarm
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Rode lampje kan ook alleen van de startonderbreker zijn. Als je een alarm hebt, dan zie je boven de autogordel een sensor zitten (de IS zou wel een alarm moeten hebben).

Je kan controleren of je een alarm hebt door in de auto te gaan zitten en de deuren op slot te doen. Dan moet na een tijdje vanzelf het alarm afgaan (als je niet al te stil zit ;). Of je ontgrendelt de motorkap, sluit de auto af en doet dan de motorkap open.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
No Comment Boy

Thx Guys!

Ik heb dus VV2 alarm. :) .
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

Striker schreef:Of je ontgrendelt de motorkap, sluit de auto af en doet dan de motorkap open.
Idd gaat het alarm bij deze handeling af, maar geen sensor boven de gordel, wat voor klasse alarm is dat dan?
rover 216

Bericht door rover 216 »

Bij mij gaat da spel zelfs af als ik ruit laat opestaan en der een vliegske naar binne vliegt :lol:
Ooit zo es aan den auto zitte werke, ma kmoest binne gaan ete, en capo was maar half dicht. Khad de auto op slot gedaan en toenk terug was capo terug ope, ksprong 2 meter in de lucht vant verschiete toen da alarm afging :lol: :lol: :lol:

Toch handig zo een alarm :lol:
No Comment Boy

artemis schreef: Idd gaat het alarm bij deze handeling af, maar geen sensor boven de gordel, wat voor klasse alarm is dat dan?
Ook een VV2 alarm zeker?

Kheb eigenlijk niet gekeken naar die sensoren gisterenavond :| .
Dus tkan zijn dat ik ook een VV1 alarm heb :oops:
Plaats reactie