Kun je dat niet gewoon zelf doen?
Als je in je owners manual kijkt staat daar volgensmij gewoon in met welke vloeistof je t bij kunt vullen..
Er staat bij mij dat ik 'Unipart Power steering fluid' of een soortgelijke vloeistof, welke aan de DEXTRON IID specificaties voldoet..
Als je naar een brezan ofzo gaat dan weten die vast wel wat je voor vloeistof moet hebben dan..
Je moet er trouwens wel even op letten dat je motor koud moet zijn, en dat je het stuur niet mag draaien tussen het uitzetten van je motor en het bijvullen..
Stuurbekrachtingingsvloeistof
Er kan toch gewoon automatische-transmissie-olie in.
Tenminste volgens mij heb ik hem daarmee bijgevuld.
(en hij doet het nog steeds goed)
Gewoon een flesje halen bijvullen, ff starten en heen en weer draaien, dan nog een keer kijken of het niveau goed is en eventueel nog iets bijvullen.
Tenzij je een lekkage o.i.d. hebt, dan zul je echt even langs de garage moeten.
Tenminste volgens mij heb ik hem daarmee bijgevuld.
(en hij doet het nog steeds goed)
Gewoon een flesje halen bijvullen, ff starten en heen en weer draaien, dan nog een keer kijken of het niveau goed is en eventueel nog iets bijvullen.
Tenzij je een lekkage o.i.d. hebt, dan zul je echt even langs de garage moeten.
heb ikzelf geen last van.tourerist schreef:nou we het toch over stuurbekrachteging hebben is het bij jullie ook zo als de auto s'morgens gestart wordt dat de stuurbekrachteging een tijdje jankt tot dat de auto warm is of heb ik alleen dat probleem
Is mischien de Stuurbekrachtingingsvloeistof onder niveau?