Weet iemand waar je een nieuwe of 2e hands gordel voor mijn Rover 420D (1999) kan vinden voor een leuk prijsje.
Mijn gordel is bij de APK ( door iemand die op de kleintjes let) afgekeurd omdat hij gerafeld is, nu heb ik bij Rover een prijsje opgevraagd, maar die hadden het over meer dan 400 Euro doordat er zo'n ... sensor in zit. Ik heb wel het onderdeelnummer (EVB103990LPZ), maar ik kom even niet verder, wie helpt....
Gordel (bestuurder) met pyrotechnische gordelspanner
Laatst gewijzigd door Erol op wo jan 19, 2005 9:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Striker
- MG-R Freak
In de gordel zit een pyrotechnische gordelspanner. Dit is een springstof die bij een aanrijding de gordel strak trekt. Ik neem aan dit deze tegelijk met de airbag in werking wordt gezet.
Je zou Autobedrijf Van Noort of Rhenoy eens kunnen proberen, die hebben de nodige gebruikte onderdelen liggen (voor adressen zie MG-R links).
Je zou Autobedrijf Van Noort of Rhenoy eens kunnen proberen, die hebben de nodige gebruikte onderdelen liggen (voor adressen zie MG-R links).
Bedankt voor de info tot dusver.
Hier al mijn volgende vraag: Ik heb laatst op tv gezien dat er in Engeland veel bedrijven in de afgelopen jaren zijn opgericht die replica onderdelen aanbieden voor een fractie van de prijs direct uit voorraad leverbaar, maar ik kan hier niks over vinden op het internet. Weet hier iemand meer van, of is dit alleen voor performance upgrades e.d.?
Hier al mijn volgende vraag: Ik heb laatst op tv gezien dat er in Engeland veel bedrijven in de afgelopen jaren zijn opgericht die replica onderdelen aanbieden voor een fractie van de prijs direct uit voorraad leverbaar, maar ik kan hier niks over vinden op het internet. Weet hier iemand meer van, of is dit alleen voor performance upgrades e.d.?