Verlaging zr

Plaats reactie
feddesman

Verlaging zr

Bericht door feddesman »

Ik wil dus m'n zr160 verlagen met veren maar twijfel nog tussen diverse modellen.
De keuze zal tussen de volgende modellen vallen;

Evo 150 euro
Xpower 245 euro
Eibach 235 euro

Ik wil dus 3 a 4 cm omlaag en een hele goede wegligging wat is naar jullie de beste in prijs/kaliteit verhouding.
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

vmaxx?

heb ik ook besteld, 290 euro voor dempers + veren.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
mulder83
MG-R Addict

Bericht door mulder83 »

ik had een vraag waar zijn die vmaxx kit's te bestellen dan ben ook op zoek voor mijn rover 200 bj96.

gr mulder83
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

Apex veren .... geen idee meer wat het koste ... maar 't is nederlands en het doet z'n werk perfect :D
You can go fast ... but I can go anywhere.
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

mulder83 schreef:ik had een vraag waar zijn die vmaxx kit's te bestellen dan ben ook op zoek voor mijn rover 200 bj96.

gr mulder83
http://www.hiltrac.com/

staat ook een dealerlijstje
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Dennis 25 Vi

Bericht door Dennis 25 Vi »

He Feddes, het is heel moeilijk om een goede set verlagingsveren te pakken te krijgen voor de ZR. Ik heb hetzelfde probleem met de Vi, de set van bv. Apex en Eilbach is eigenlijk bestemd voor de normale 200 / 25 en die is 2 cm hoger als de ZR / Vi. Dus als je zo'n set toepast zal je hooguit maar 1,5 a 2 cm. Dus goed navragen of de set specifiek voor de ZR is.

En ik zou je toch aanraden voor een set schokbrekers / veren te kijken, alleen veren op je huidige schokbrekers is niet echt een succes. Koni schijnt een hele mooie set te verkopen in de UK, maar is niet in Nederland (raar een Nederlands bedrijf) verkrijgbaar. Ik dacht ongeveer rond de 450 a 500 euries ex de montagekosten. En zeker de auto uit laten lijnen, heel belangrijk.
Skytiger

Bericht door Skytiger »

Nog lager...???
Ik had hier in Oosterhout al moeite met drempels en parkeergarages.

Nu met de V-ACT nog erger. Die wil ik weer omhoog gooien aan de voorkant.
thadon

verlagen

Bericht door thadon »

Deze toko voorziet menigeen in de rallysport van advies en o.a. AST sets.

http://www.gtautoparts.nl/new/
Steven

Bericht door Steven »

is dit waar als je onder een rover 25 veren van een zr plaats dat je paar cm meer verlaagt(omdat de zr automatisch lager staat) dus dat je 2cm lager ipv 4 dan 6cm verlaagt heb dit gelezen op mg-rover.org :roll: :roll:
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

als ge verlagingsveren van pakweg 4cm koopt voor een zr dan zult ge indd lager staan onder nen 25, cm of 6-7
MAAR uw schokdempers zijn daar niet op voorzien met alle gevolgen vandien
MG ZR S1800
Dennis 25 Vi

Bericht door Dennis 25 Vi »

Steven schreef:is dit waar als je onder een rover 25 veren van een zr plaats dat je paar cm meer verlaagt(omdat de zr automatisch lager staat) dus dat je 2cm lager ipv 4 dan 6cm verlaagt heb dit gelezen op mg-rover.org :roll: :roll:
Dat klopt ja, de ZR en de 25 Vi zijn standaard 1,5 tot 2 cm lager dan de 25. En dan zou je met ZR veren 6 cm lager komen. Niet goed voor je schokbrekers en de wegligging, gewoon een compleet set kopen dan.
fanne

Bericht door fanne »

ik heb gekeken voor een regelbare set van KW kwam 1000€ en dan kan je zakken zoveel je wil :)
feddesman

Bericht door feddesman »

Ik krijg as donderdag verise 2 van KW eronder :D
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

Ik heb even geinformeerd voor die leda's bij de rallyboer waar ik men janspeed haalde en ze zijn in hoogte en hardheid regelbaar. ze kosten wel wat, maar als er ééntje versleten is kost het je 60 pond en ze repareren hem gewoon.
MG ZR S1800
feddesman

Bericht door feddesman »

en de prijs 1500 euro+ zeker
Plaats reactie