Lichtbeeld koplampen afstellen
Lichtbeeld koplampen afstellen
Heb dus even zitten prutsen laatst met de koplamper..
Had mooie 4000K koplampen erin gekocht, maar vond de lichtopbrengst toch behoorlijk tegenvallen tov de osram lampen die erin zaten.. Heb ze dus daarna toch omgeruild voor een setje Philips Nightvisions ofzoiets :P
Prijzig, maar het geld wel waard..
Maar ik moet dus weer even m'n lichtbeeld bij gaan stellen.. Nou kan ik alleen nergens een plaatje vinden van hoe het er nou eigenlijk uit moet zien?
Heb namelijk het idee dat ze horizontaal niet helemaal goed afgesteld staan.. Maar kan nergens vinden hoe het eruit hoort te zien..
Iemand een idee?
Had mooie 4000K koplampen erin gekocht, maar vond de lichtopbrengst toch behoorlijk tegenvallen tov de osram lampen die erin zaten.. Heb ze dus daarna toch omgeruild voor een setje Philips Nightvisions ofzoiets :P
Prijzig, maar het geld wel waard..
Maar ik moet dus weer even m'n lichtbeeld bij gaan stellen.. Nou kan ik alleen nergens een plaatje vinden van hoe het er nou eigenlijk uit moet zien?
Heb namelijk het idee dat ze horizontaal niet helemaal goed afgesteld staan.. Maar kan nergens vinden hoe het eruit hoort te zien..
Iemand een idee?
-
- The Big Boss
7 Euro
Wat een afzetters
Bij ons word dat voor niets gedaan, is alleen maar een kwestie van kastje voor de auto en kijken of het lichtbeeld goed is, daarna zo nodig opnieuw afstellen.
Zal de brabantse gastvrijheid wel zijn

Wat een afzetters

Bij ons word dat voor niets gedaan, is alleen maar een kwestie van kastje voor de auto en kijken of het lichtbeeld goed is, daarna zo nodig opnieuw afstellen.
Zal de brabantse gastvrijheid wel zijn

'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland