Trommels gespoten

214 216 218 220 25
jan_dakpan

Trommels gespoten

Bericht door jan_dakpan »

Omdat ik gister tijdens het autopoetsen een schroef in mijn band ontdekte heb ik mijn wiel eraf gehaald en naar een bandeboer gebracht. Er bleek echter niets aan de hand en de schroef kon zonder enige reparaties eruitgehaald worden.
Omdat mijn wiel er nu toch af was kon ik meteen de trommels ff spuiten.
Eerst schuren, daarna schrobben enzo, vervolges ff met tinner gepoetst om vervolgens de spuitbus erop los te laten. Dit is nu aan beide kanten gebeurd. Het resultaat mag er zijn. Staat veel mooier dan dat verroeste kleurtje:
Afbeelding
Een aanrader voor iedereen die achter verroeste trommels heeft!
MarkBRM

Bericht door MarkBRM »

ziet er netjes uit! denk dat ik dat binnenkort ook maar es ga doen, maar dan rood.

Mark
Ewout

Bericht door Ewout »

Je hebt toch hopelijk wel hammerite gebruikt, anders zou dat kleurtje wel eens van korte duur kunnen zijn.

Mzzls 8)
feddesman

Bericht door feddesman »

volgens mij is het gewoon vingerverf ;)
MarkBRM

Bericht door MarkBRM »

Ewout schreef:Je hebt toch hopelijk wel hammerite gebruikt, anders zou dat kleurtje wel eens van korte duur kunnen zijn.

Mzzls 8)
zo warm worden trommels toch niet?

Mark
tummeke

Bericht door tummeke »

:evil:

Echt álles wat ik van plan ben is ook al zo'n beetje gedaan ook al he :P

Dat wilde ik dus nou ook net gaan doen wanneer ik 17" eronder krijg..
Maarja.. Beter goed gejat...... ;)

Ziet er idd erg netjes uit dus..
jan_dakpan

Gewoon hitte bestendige verf gekocht. Had ik nog liggen. Ik heb ooit hetzelfde gedaan bij mijn scooter en dat is er altijd opgebleven...
Alleen nu de klauwen voor nog rood. Daar moet ff andere verf voor worden gekocht. Ik weet namelijk niet hoe ik de klauw er af moet halen. En om alles nou heel precies af te plakken valt ook tegen. Dus dat zit er nog aan te komen
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Mark214 schreef:denk dat ik dat binnenkort ook maar es ga doen, maar dan rood.
Het is al erg genoeg dat je trommels hebt, dan ga je ze toch niet rood verfen ;).
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
MarkBRM

Bericht door MarkBRM »

Striker schreef: Het is al erg genoeg dat je trommels hebt, dan ga je ze toch niet rood verfen ;).
spuiten dan? :mrgreen:

Mark
jan_dakpan

Striker schreef: Het is al erg genoeg dat je trommels hebt, dan ga je ze toch niet rood verfen ;).
idd Ik heb ze zwart gemaakt omdat ze dan minder opvallen ;)
Dennis

Bericht door Dennis »

Chroom!!! :bangin: :lol:
Ewout

Bericht door Ewout »

Dennis schreef: Chroom!!! :bangin: :lol:
Ja en neon :rofl: :rofl: :rofl:
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

jan_dakpan schreef: Alleen nu de klauwen voor nog rood. Daar moet ff andere verf voor worden gekocht. Ik weet namelijk niet hoe ik de klauw er af moet halen. En om alles nou heel precies af te plakken valt ook tegen. Dus dat zit er nog aan te komen
Afbeelding
Afbeelding

;)

Bam

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

Mark214 schreef:ziet er netjes uit! denk dat ik dat binnenkort ook maar es ga doen, maar dan rood.

Mark
dat ga ik met mijn trommels doen ik heb er al verf voor...
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

trommels zijn voor watjes ;)

nee hoor trommels remmen zelfs beter dan schijven geloof ik maar ze houden minder lang vol ofzoiets...
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Ewout

Bericht door Ewout »

Mark16v schreef:trommels zijn voor watjes ;)

nee hoor trommels remmen zelfs beter dan schijven geloof ik maar ze houden minder lang vol ofzoiets...
Niet helemaal. Trommelremmen volstaan perfect voor achter alleen is het probleem met trommelremmen dat de remkracht niet goed te doseren is, bijvoorbeeld op nat wegdek zal een trommelrem eerder blokkeren. En met schijfremmen is de remkracht wel goed te doseren. ;)
Plaats reactie