Rover 420 Di kopen
-
recerse_thrust
Rover 420 Di kopen
Goedendag,
Ik rijdt op dit moment in een mitsubishi op benzine, doordat ik vrij veel rijdt (zeker 120km per dag) ben ik op zoek naar een diesel omdat dat beter uit blijkt te komen met de financiën.
Nu kwam ik op internet een gebruikte Rover 420Di tegen uit `99 met 137.000 op de teller.
De auto moet 5000 euro kosten.
Zijn er bepaalde zaken waar je extra op moet letten bij aanschaf van zo`n Rover.........of zitten er zwakke punten aan de auto`s uit dat bouwjaar?
Ik vindt de prijs wel een beetje laag namelijk.......dus vandaar mijn vragen.
Maar ik vindt het wel een geweldige auto om te zien hoor..........hij straalt klasse uit enzo.
Elk antwoord wordt op prijs gesteld!
Alvast bedankt!
Ik rijdt op dit moment in een mitsubishi op benzine, doordat ik vrij veel rijdt (zeker 120km per dag) ben ik op zoek naar een diesel omdat dat beter uit blijkt te komen met de financiën.
Nu kwam ik op internet een gebruikte Rover 420Di tegen uit `99 met 137.000 op de teller.
De auto moet 5000 euro kosten.
Zijn er bepaalde zaken waar je extra op moet letten bij aanschaf van zo`n Rover.........of zitten er zwakke punten aan de auto`s uit dat bouwjaar?
Ik vindt de prijs wel een beetje laag namelijk.......dus vandaar mijn vragen.
Maar ik vindt het wel een geweldige auto om te zien hoor..........hij straalt klasse uit enzo.
Elk antwoord wordt op prijs gesteld!
Alvast bedankt!
- Striker
- MG-R Freak
De L-serie motor uit de 420DI is een erg goede, betrouwbare motor. Er zijn eigenlijk geen zwakke punten waar je speciaal op moet letten, 't is kwalitatief een erg goede auto.
De prijs is idd erg scherp, zeker gezien de leeftijd en de vrij nette kilometerstand. Rovers zijn niet erg waardevast en daardoor tweedehands voordelig te kopen.
Ga gewoon eens kijken en rijden en kijk of hij er netjes uitziet en of hij je bevalt (kan bijna niet anders :P ).
De prijs is idd erg scherp, zeker gezien de leeftijd en de vrij nette kilometerstand. Rovers zijn niet erg waardevast en daardoor tweedehands voordelig te kopen.
Ga gewoon eens kijken en rijden en kijk of hij er netjes uitziet en of hij je bevalt (kan bijna niet anders :P ).
-
recerse_thrust
- Roverforever
- MG-R Freak
-
Dennis
-
CRualA
- Roverforever
- MG-R Freak
-
recerse_thrust
Nog even een (misschien) hele duffe vraag hoor:
Ik vertelde m`n zwager dat ik een Rover op het oog had........hij zei tegen me dat je daarmee moet uitkijken omdat alle bouten etc. op Engelse maten zijn.........is dat zo?
Ja misschien een hele stomme vraag.....maar ik ben echt niet autotechnisch hoor
Ik vertelde m`n zwager dat ik een Rover op het oog had........hij zei tegen me dat je daarmee moet uitkijken omdat alle bouten etc. op Engelse maten zijn.........is dat zo?
Ja misschien een hele stomme vraag.....maar ik ben echt niet autotechnisch hoor
-
Bart-K
- The Big Boss
Juist omdat je zelf niet technisch bent moet dit geen probleem opleveren, breng hem gewoon naar de dealer, die heeft het goede gereedschap 
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
'08 Volvo S60 2.4 Drivers Edition -> The back-up
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
'08 Volvo S60 2.4 Drivers Edition -> The back-up
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
nope gewoon "metric"-bout maten, een 400 is veels te nieuw.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
recerse_thrust
-
Järv
- Moderator
- Contacteer:
HET bewijs dat jij vele malen intelligenter bent dan je zwagerrecerse_thrust schreef:..m`n zwager dat ik een Rover op het oog had........hij zei tegen me dat je daarmee moet uitkijken omdat alle bouten etc. op Engelse maten zijn.........is dat zo?
Hij lult uit z'n nek over dingen waar hij niets van weet .. terwijl jij er informatie over gaat zoeken.
Ik heb al heel wat gesleuteld aan m'n rovers .. en ben alleen metrische maten tegen gekomen ...
.. er kan dus gewoon met sleuteltje 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 etc etc gesleuteld worden .. no worries
veel succes,
Dennis
You can go fast ... but I can go anywhere.