nokkenasdrager pakking
nokkenasdrager pakking
het is een beetje een rare vraag maar heeft er iemand een foto of tekening van een nokkenasdrager pakking van een rover 200 1.6 k serie motor. ik ben namelijk een week geleden daar een universele dealer bij ons in de buurt gegaan voor de distributie riem te vervangen en heb hem ook eens naar de olie lekkage laten kijken die ik had. het blok lekte namelijk olie tussen de kop en de nokkenasdrager(brug). Zij hebben deze pakking vervangen door een nieuwe zijden ze maar toen ik thuis kwam dacht ik dus gelijk dat ze er een vloeibare pakking tussen hadden gedaan omdat ik een soort van blauwe kit tussen die naad zag uit komen. Toen ik vanvond met mun auto thuis kwam een eens wilde kijken hoe het met de lekkage stond zag ik dat hij weer is gaan lekken. ik ben nu dus benieuwd of ze er een vloeibare pakking tussen hebben gedaan of een orginele. ze hebben me namelijk wel de vactuur van de pakking laten zien! eerlijk gezegd denk ik dat ze me er gewoon besodemieterd hebbe.
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
nogal jah.
De pakking is een grote dichte! zwarte plaat. als je echt wil dan maak ik er wel een fototje van.
De pakking is een grote dichte! zwarte plaat. als je echt wil dan maak ik er wel een fototje van.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
ooh sorry, ik vergis mij. De grote zwarte plaat is de kleppendeksel pakking, 2 centimeter hoger.
De nokasdragen moet idd met vloeibare pakking tegen de kop aan. Ik heb zelf mijn eigen motor volledig zelf gedaan(tot elk laatste schroefje uit elkaar), en daar heb ik een volldige pakking set voor gekocht, daar zat ook geen pakking bij voor de nokas-drager. Dat moet met een tube, werkt ook prima moet ik zeggen, totaal geen problemen gehad met de vloeibare pakking(on het onderblok hangt ermee aan elkaar)
De nokasdragen moet idd met vloeibare pakking tegen de kop aan. Ik heb zelf mijn eigen motor volledig zelf gedaan(tot elk laatste schroefje uit elkaar), en daar heb ik een volldige pakking set voor gekocht, daar zat ook geen pakking bij voor de nokas-drager. Dat moet met een tube, werkt ook prima moet ik zeggen, totaal geen problemen gehad met de vloeibare pakking(on het onderblok hangt ermee aan elkaar)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk