Tank grote van de 416 tourer ?
-
Andrevis
Tank grote van de 416 tourer ?
Volgens de boeken heb ik een 55 liter tank onder mijn rover liggen, als mijn wijzer echter op leeg staat en ik ga tanken dan gaat er maar 40 liter in, waarschijnlijk is mijn tankwijzer niet goed afgesteld. Heeft iemand suggesties hoe je dit aanpakt ? Heb de tank nog niet geheel leeg gereden om te kijken hoeveel liter er echt in kan. Ben bang dat ik dan ergens stil kom te staan verweg van de benzine pomp. Zit er ook een lampje in het dashbord ? als de tank leeg is ?
-
Ewout
- Roverforever
- MG-R Freak
- Roverforever
- MG-R Freak
-
416sí señor
Je kunt hem ook wegen bij een transportbedrijf/loonbedrijf/containerbedrijf, dat kost niet zoveel en als je je auto bv. op dieet wilt zetten(om niet meer aan de motor te hoeven veranderen maar wel sneller te zijn, meer pk per ton dus) dan weet je tenminste wat hij aan heteind weegt.
Maar om dit te doen om erachter te komen hoeveel liter je tank is is nogal overdreven
.
Gr. Tomas(waarvan de auto 1050 kg weegt)
Maar om dit te doen om erachter te komen hoeveel liter je tank is is nogal overdreven
Gr. Tomas(waarvan de auto 1050 kg weegt)
-
Andrevis
lampje had ik al gemist bij de dashbaord test..
Maar de 55 liter klopt ? dan kan ik de Km toch uitrekenen die ik ongeveer kan halen.. ? Weegbrug heb ik toevallig niet bij de hand...
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
rover416 tourer bestaat ie dan??
tourer op basi van de mk2 had ind. type 2 dash later werdt ut het type 3 dash evenals de coupe en cabrio motor van de tc werdt vervangen door de vvc uit de mgf
alleen de tourer werdt hier toen nog verkocht coupe en cabrio niet meer
van de 40 l tank is ind.
is voor grote landen gedaan bijv Frankrijk daar duurt het meestal aardig land dat je eeen benz pomp weer tegen komt dus een grote reserve tank (10 a 15 liter)
tourer op basi van de mk2 had ind. type 2 dash later werdt ut het type 3 dash evenals de coupe en cabrio motor van de tc werdt vervangen door de vvc uit de mgf
alleen de tourer werdt hier toen nog verkocht coupe en cabrio niet meer
van de 40 l tank is ind.
is voor grote landen gedaan bijv Frankrijk daar duurt het meestal aardig land dat je eeen benz pomp weer tegen komt dus een grote reserve tank (10 a 15 liter)
ik kan je het antwoord geven er zit namelijk 45 liter in je tank heb hem laatst bijna helemaal leeg gereden hij begon al een beetje te stoteren voor dat ik ging tanken en toen gooide ik er 44 liter in staat ook in je instructie boekje en er zit geen lampje in die aangeeft dat de benzine bijna op is
Greets mgron
Driving à FIAT Punto Evoluzione 2 van 2012
Met een verbruik van 1 op 23
Driving à FIAT Punto Evoluzione 2 van 2012
Met een verbruik van 1 op 23
-
Andrevis
hou het wel op save....
Ik ben niet iemand die graag onder de rode lijn rijdt. De 40 zal wel redelijk kloppen, er is misschien maar 1 manier om er echt achter te komen en dat is de laatste inhoud van de tank legen in een benzinetankje. terug gooien en aftanken. Misschien ben ik zo nieuwschierig en doe ik dat een keertje... Tot die tijd ga ik wat vaker langs de tankstation, ben helaas een 55 liter tank gewend.
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer: