eibach met ...
eibach & koni is wel een leuke combinatie. Vooral als het regelbare koni's zijn. De mijne zijn in hoogte en hardheid verstelbaar en ik ben er heel tevreden van. Ik kan ze supersportief en laag stellen maar ook superhoog en medium hard voor trekken van caravan bv... Bilstein is meer een merk voor de cross enzo. Ze zijn zeker goed maar koni is beter dacht ik.
bilstein is idd meer voor de race en rally, maar koni doe ook mee in vd F1.
roverdude, gij zijt van eeklo hé, hoe doe gij da voor de keuring met uw regelbare koni's?
ben ook van plan gele regelbare te steken, maar ze zeggen dat ge uwen draad moet borgen om er door te komen. dan vind ik het zonde van het geld.
roverdude, gij zijt van eeklo hé, hoe doe gij da voor de keuring met uw regelbare koni's?
ben ook van plan gele regelbare te steken, maar ze zeggen dat ge uwen draad moet borgen om er door te komen. dan vind ik het zonde van het geld.
MG ZR S1800
mijn koni's blijven gewoon zitten maar dan wel op de hoogste stand. Bij mij valt het wel nie zo op want het is niet met schroefdraad. Het is met een soort clips die in 4 standen verzet kan worden. In eeklo heb ik nog nooit probs gehad ivm verlagen, paar jaar geleden hebben ze mijne crx zelf over de brug gedragen met vier man (kon er niet over wegens te laag) en ik was er daar zonder knip. Nu moete gewoon die 10 cm respecteren en normaal geeft het geen probs. Van welk jaar is uwe rover? Ik dacht dat wagens van voor '98 geen borging moeten hebben.
Mijn schoonbroer rijd met een clioII van '98. Hij heeft een regelbare ophanging van Kw en hij moest hem gewoon op de hoogste stand zetten. Hij heeft wel een opmerking gekregen maar die staat bij gebreken nauwlettend in het oog houden. Dus hij kan er gewoon mee blijven rijden. Vorig jaar werd hij afgekeurd voor zijn regelbare ophanging maar nu die wet veranderd is was het geen probleem. Hangt ook een beetje af van het station waar je gaat .