remmerij

214 216 218 220 25
Plaats reactie
speedfreax

remmerij

Bericht door speedfreax »

mijn remmerij is aan vervanging toe (voor althans)
zat te denken, rekening houdend met mijn rijstijl en tevens behoud van de velgen om greenstuff blokken en ebc schijven te plaatsen. Heeft iemand tips, adviezen en/of suggesties??

striker?? black diamond, issut wat?? en issut duur??
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

ik ben ook geinteresseerd in Black Diamond, waar zijn die in nederland te krijgen eigenlijk?
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Black Diamond heb ik in Nederland nog nergens gezien. Maar al zouden ze ze hebben, waarschijnlijk ben je bij Banshee incl. verzendkosten altijd nog goedkoper uit (geldt ook voor EBC).

Ik ben er persoonlijk zeer over te spreken, zeker een verbetering ten opzichte van het origineel. Steve van Banshee raadde me Black Diamond aan (hij verkoopt ook EBC, voor dezelfde prijs), omdat de schijven van betere kwaliteit zijn dan die van EBC.
Ik was in totaal rond de 250 euro kwijt voor schijven + blokken (enkel voor) incl. verzenden bij Banshee.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Skytiger

Bericht door Skytiger »

Als iemand schijven gaat bestellen bij banshee, laat mij dan via PB ff weten.

Want dan doet ik mee, is allicht goedkoper!!!!

GreetingzZz,

Sky
Dennis 25 Vi

Bericht door Dennis 25 Vi »

Neem geen EBC remblokken, ik heb een tuner er over gesproken, en die zegt NIET doen, hij adviseert Feroda remblokken en schijven. Ook een fastfitter vertelde mij geen EBC te nemen, heeft er geen goede ervaringen mee.
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

bij banshee betaal je ongeveer 45 euri verzendkosten denk niet dat je daarvoor naar elkaar toe kunt rijden of kunt wachten.
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

Menno heeft Ferodo-blokken en Brembo-max schijven.
Zijn erg goed als combi 8) :)

Deze combi is erg populair onder de Honda-bezitters, dus zal bij Rover ook wel goed werken ;)
Plaats reactie