mijn remmerij is aan vervanging toe (voor althans)
zat te denken, rekening houdend met mijn rijstijl en tevens behoud van de velgen om greenstuff blokken en ebc schijven te plaatsen. Heeft iemand tips, adviezen en/of suggesties??
striker?? black diamond, issut wat?? en issut duur??
remmerij
- Striker
- MG-R Freak
Black Diamond heb ik in Nederland nog nergens gezien. Maar al zouden ze ze hebben, waarschijnlijk ben je bij Banshee incl. verzendkosten altijd nog goedkoper uit (geldt ook voor EBC).
Ik ben er persoonlijk zeer over te spreken, zeker een verbetering ten opzichte van het origineel. Steve van Banshee raadde me Black Diamond aan (hij verkoopt ook EBC, voor dezelfde prijs), omdat de schijven van betere kwaliteit zijn dan die van EBC.
Ik was in totaal rond de 250 euro kwijt voor schijven + blokken (enkel voor) incl. verzenden bij Banshee.
Ik ben er persoonlijk zeer over te spreken, zeker een verbetering ten opzichte van het origineel. Steve van Banshee raadde me Black Diamond aan (hij verkoopt ook EBC, voor dezelfde prijs), omdat de schijven van betere kwaliteit zijn dan die van EBC.
Ik was in totaal rond de 250 euro kwijt voor schijven + blokken (enkel voor) incl. verzenden bij Banshee.