Antenne Rover 200

214 216 218 220 25
No Comment Boy

Antenne Rover 200

Bericht door No Comment Boy »

Hallo,
Ik ben van plan om mijn antenne in te korten. Ja, ik ga het proberen :mrgreen: Ik had hier geloof ik ergens gelezen dat iemand er een stuk had afgesneden, en het topje terug opgeplakt.
Het lijkt simpel... Of zijn er valstrikken?

En als ik geen goede ontvangst meer heb (dus lees: als het mislukt) dan koop ik mij een Zr-antenne..

Greetings
Kevin :mrgreen:
Ace !!!

Bericht door Ace !!! »

Heb dat juist ook gedaan, topje deraf, inkorten , topje erop plakken en van ontvangst merk k geen verschil. :mrgreen:

Succes

Greetz
No Comment Boy

Bericht door No Comment Boy »

En hoeveel heb je die ingekort?
De helft?
Ace !!!

Bericht door Ace !!! »

Ongeveer ja

Greetz
the meister

Bericht door the meister »

en wat was het resultaat dan. ik zou mijn antenne 2/3 in korten. dus een klein stukje laten staan. zou dit veel gevolgen hebben op mijn radio of. En qua inkorten; gewoon kniptang erin en klaar is kees. kopke erweer op lijmen en c'est finit . Let me know asap :p
Trevor

Bericht door Trevor »

Heb hem ook 2/3 ingekort, heb daar toch wel spijt van. Ontvangst is toch minder. Denk dat 1/2 inkorten geen problemen geeft.

Inderdaad dopje eraf (het meeste werk van het hele proces, zat bij bij mij @#@% vast), stukje afzagen, dopje er weer op en klaar is kees.
Ace !!!

Bericht door Ace !!! »

Wat twee derde inkorten gaat geven weet k niet , maar bij de helft in te korten heb ik nog altijd een goed signaal zonder storing op ofzowe, dus ...
Hoe te doen, idd , de kniptang erin , topje er op lijme en klaar
mg-zs
Hairpin Hater

Bericht door mg-zs »

als ik die van mij helemaal er af draai
heb ik nog steeds goed ontvangst
Afbeelding

Commission No. ZS-005354

MG ZS
Rover Tourer
Trevor

Bericht door Trevor »

Ook als je een dagje rond zou rijden, en dan eens op zou letten op het ontvangst?

Als ik bijvoorbeeld bij de stoplichten naast een grote bus of vrachtwagen sta, ben ik mijn ontvangst kwijt. Dat was voor het inkorten nog niet zo.
Ace !!!

Bericht door Ace !!! »

Inderdaad , als k hem bij de carwash er afdraai en nadien vertrek zonder hem er terug op te draaien heb ik toch ook geen goede ontvangst.
mg-zs
Hairpin Hater

Bericht door mg-zs »

ik heb het 1 keer geprobeerd
gebruik zelden de radio
heb liever een cd opstaan
Afbeelding

Commission No. ZS-005354

MG ZS
Rover Tourer
Jai
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Jai »

ja je kan beter je antenne als een sierstukkie hebben... radioi heeft toch 9/10keer geen leuk liedje waar jij zin in hebt
Jai

........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
mont@n@

Bericht door mont@n@ »

ik heb op mijn rover 200 gewoon een VAG antenne van een golf 4 en die gaat heel goed.
rover 216

Bericht door rover 216 »

De ZR antenne was net de helft van de gewone antenne dus. Ik heb de ZR antenne en geen probleem met de ontvangst.
216 driver

Bericht door 216 driver »

[offtopic]Tijd niet gesproken rover 216 :mrgreen: hoe gaat ie met je rover ? [/offtopic] .

Ik heb ook de ZR antenne maar heb ook weleens zonder antenne gereden en was ook geen enkel probleem ontvangst was gewoon nog goed.

Misschien ligt het wel aan de bekabeling die van je antenne naar je radio loopt, corrossie misschien of slecht contact ?
rover 216

Bericht door rover 216 »

216 driver schreef:[offtopic]Tijd niet gesproken rover 216 :mrgreen: hoe gaat ie met je rover ? [/offtopic] .
Hehe, goed goed ;)

Met de rover ook, maar die ga ik zo gelijk het er nu voor staat verkopen binne een paar maanden, tijd voor iets nieuw :)

On topic terug nu 8)
Plaats reactie