boxen van de 220
boxen van de 220
toen ik mijn rover 2 maanden geleden kocht zaten er al boxen in. Dit zijn denk ik standaard boxen van de rover maar kan ook van de vorige eigenaar zijn. Was er wel tevreden over maar wil nou toch mijn boxen uit mijn oude auto hier in doen. Maar hoe kom ik erbij? Dat zou ik dan vanaf de achterbank (een beetje lastig maar ja) moeten doen. Kan ik op de hoedenplank die dingen gewoon eraf trekken? Heb het ff geprobeerd maar zit goed vast en wil ze niet kapot maken dus vraag ik het ff aan iemand die hier meer over weet. Wie kan me hierbij helpen hoe ik dit kan doen, iemand die dit (probleem) ook heeft in zijn rover. 

- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
Je moet je achterbank naar voren klappen
dan zie je druk noppen aan de zijde waar de leuningen tegen aan komen zitten
die klik je dr af
dan de gordel houders aan de bovenzijde
je klikt de kapjes er af met een fitting schroevendraaier
ze zitten vast met een parker bij de eerste coupees later zijn dat torx boutjes geworden(torx 30 oof 35 maat)
dan kan je de plaat er af klikken(let op als je achterruti er een keer op nieuw is ingezet kan er ruiten kit aan de kant van de ruit tegen je hoedenplank zitten.
heb je de plank er uit
dan zitten de boxen vast op een soort verhoging die zit met 6 boutjes vast 4 met sleutel 8 en 2 met sleutel 10(kan ook andersom zijn)
en je kan het geheel dr uit halen
Ik heb er ander boxen van 200 cm gezet
die zijn niet makkelijk te vinden
je moet dan de gaten ietsie vergroten of je moet met die plaat naar een carshop gaan en kijken of er 170 of 180 cm speakers in passen
(hier onder een foto van de boxen als de plank etc dr af is,hij is niet duidelijk maar je ziet wel een beetje hoe het er dan uit ziet)

dan zie je druk noppen aan de zijde waar de leuningen tegen aan komen zitten
die klik je dr af
dan de gordel houders aan de bovenzijde
je klikt de kapjes er af met een fitting schroevendraaier
ze zitten vast met een parker bij de eerste coupees later zijn dat torx boutjes geworden(torx 30 oof 35 maat)
dan kan je de plaat er af klikken(let op als je achterruti er een keer op nieuw is ingezet kan er ruiten kit aan de kant van de ruit tegen je hoedenplank zitten.
heb je de plank er uit
dan zitten de boxen vast op een soort verhoging die zit met 6 boutjes vast 4 met sleutel 8 en 2 met sleutel 10(kan ook andersom zijn)
en je kan het geheel dr uit halen
Ik heb er ander boxen van 200 cm gezet
die zijn niet makkelijk te vinden
je moet dan de gaten ietsie vergroten of je moet met die plaat naar een carshop gaan en kijken of er 170 of 180 cm speakers in passen
(hier onder een foto van de boxen als de plank etc dr af is,hij is niet duidelijk maar je ziet wel een beetje hoe het er dan uit ziet)
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
- Silly CVT
- MG-R Freak
- Contacteer:
Daarom ben ik er niet eens aan begonnen en heb ik een dubbele bodem gemaakt tegen die stalen plaat waar de gordel spanners opzitten... Werkt ook en heb je extra geluid naast je standaard setje (als deze nog goed zijn dan). Daarbij kun je spelen met de ruimte en er elke gewenste maat boxen/woofers in hangen... 

- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer: