gaas in grill
gaas in grill
heya, ff een kort vraagje.
heeft er hier iemand ervaring met het maken van een stuk gaas in de grill van een 200 MK2? ik heb mijne er laatst namelijk es afgehaald, maar achter de plastic spijltjes zit nog een metalen plaat achter. als ik er dus gaas in ga zetten, zie je dat dan niet duidelijk zitten?
en weet iemand hoe ik het gaas het beste kan vastmaken?
Greetz,
Mark
heeft er hier iemand ervaring met het maken van een stuk gaas in de grill van een 200 MK2? ik heb mijne er laatst namelijk es afgehaald, maar achter de plastic spijltjes zit nog een metalen plaat achter. als ik er dus gaas in ga zetten, zie je dat dan niet duidelijk zitten?
en weet iemand hoe ik het gaas het beste kan vastmaken?
Greetz,
Mark
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
als je de grille van je mkap af heb
bestaat de grille uit 3 gedeeltes
-chromenrand
- spijlktjes
- achterplaat
Je haalt de grille open (popnagels uitboren of parkers losdraaien is verschillend)
Knipt het gaas op maar doet het achter het chromen gedeelte
deel van de spijlen laat je weg
en ej doet de zwarte achterplaat er weer achter
je zet er weer nieuwe popnagels in of parkers
en klaar is de grille
bestaat de grille uit 3 gedeeltes
-chromenrand
- spijlktjes
- achterplaat
Je haalt de grille open (popnagels uitboren of parkers losdraaien is verschillend)
Knipt het gaas op maar doet het achter het chromen gedeelte
deel van de spijlen laat je weg
en ej doet de zwarte achterplaat er weer achter
je zet er weer nieuwe popnagels in of parkers
en klaar is de grille
ik wil dus gaas in de grill maken
dus motorkap omhoog en wil ik de schroeven los draaien om gewoon hele grill eruit te halen en thuis gaas erachter te maken, maar die zijn zo verroest ik heb er al eentje afgebroken dus als ik de rest ook doe kan die niet meer vast worden gedraaid. En als ik het op de parkeerplaats zou doen met het gaas moet ik in de chromen rand een paar popnogales uitboren. Krijg ik hem dan wel weer vast en waarmee?
dus motorkap omhoog en wil ik de schroeven los draaien om gewoon hele grill eruit te halen en thuis gaas erachter te maken, maar die zijn zo verroest ik heb er al eentje afgebroken dus als ik de rest ook doe kan die niet meer vast worden gedraaid. En als ik het op de parkeerplaats zou doen met het gaas moet ik in de chromen rand een paar popnogales uitboren. Krijg ik hem dan wel weer vast en waarmee?
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
yep, he gerald.vdwaldennis schreef:lukt nog niet echt om die popnagels uit te boren
zal wel aan die boortjes liggen, misshien te stomp
iemand dit wel eens gedaan en ging dit makkelijk?
wil wel, maar zorg er wel voor dat je boor goed scherp is en dat je boormachine niet een of ander slap dingetje is. ik heb het met de kolomboor gedaan en dan is het wel te doen.
Mark