Niets is zo veranderlijk als het weer, en Andre:-)

merwejr

Niets is zo veranderlijk als het weer, en Andre:-)

Bericht door merwejr »

Zat net de krant te lezen ,weer meer trajectcontroles, waar je niet lekker door kan rijden. Steeds vaker 100KM/u ipv 120.

60 ipv 80 op landweggetjes etc.

Loop naar de brievenbus, voila, bekeuring.

Al dit alles is volgens mij een hint :-) Ik ga toch ween een ZS 120, en koop er een Pro kart bij om lekker mee te racen op het kartcircuit(vlabij mij is er een)

120+kart+jaarkaart=1000euro is net zo duur als een ZS180. Denk dat ik toch maar verstandig wordt, en voor de 120 ga...

Nu alleen de kleur nog, rood, groen,donker grijs of blauw...Binnenkort even naar A'dam, daar hebben ze alle kleuren staan

Andre
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

hehehe ... das weer eens een hele andere kijk op de situatie :lol:

succes met uitzoeken ;)

cheers,
Dennis :cool:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

vergeet geen kleding, banden, kettingen, brandstof, andere slijtagegevoelige onderdelen, remblokken etc.
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
merwejr

Bericht door merwejr »

Dutch Vitesse schreef:vergeet geen kleding, banden, kettingen, brandstof, andere slijtagegevoelige onderdelen, remblokken etc.
Weet ik, heb het al eens gedaan :-) Maar dan nog houdt ik geld over. En dan ga ik liever een jaar karten +120 dan een 180 :)

Het gaat trouwens om een Pro kart 320cc, dus 4takt, dat geeft al minder problemen dan 2takt

Andre
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

heb je dan niet meer aan een goeie tweedehanse lotus elise, caterham desnoods donkervoort?
schiet je ook lekker op en kan je meteen ook karten, iedere dag naar het werk.
merwejr

Bericht door merwejr »

Frekkel schreef:heb je dan niet meer aan een goeie tweedehanse lotus elise, caterham desnoods donkervoort?
schiet je ook lekker op en kan je meteen ook karten, iedere dag naar het werk.
Erg praktische auto's ook :)
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Een ZS120 kan ook harder dan de toegestane snelheid hoor ;).
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
merwejr

Bericht door merwejr »

Striker schreef:Een ZS120 kan ook harder dan de toegestane snelheid hoor ;).
Dat is wel waar, maar de 180 pk nodige veel meer uit tot hard rijden. Verder is de bijtelling hoger etc. Ik ging gewoon even goed nadenken en bedackt me racen-->circuit en geen boete, lekker en mooi rijden --->ZS120

:)

Andre
416sí señor

Bericht door 416sí señor »

Op Ebay.co.uk staat een ZS 180 van iemand die hem verkoopt omdat hij zichzelf er niet meer in vertrouwd, hij had er 152 mph mee gereden..........en was aangehouden door de politie. :shock:

Dan kun je beter jezelf voor zijn en die auto niet aanschaffen in de eerste plaats. Smart thinking Andre. :D

Gr. Tomas(die 180 is volgens mij die ene die hier nog eens via Sky werd aangeboden, die ene met alle TOCA stickers en de NOS.)
Dennis

Bericht door Dennis »

hmm....ZS120 met nog steeds kans op bekeuring voor te hard rijden, of toch maar deze? :lol:
Afbeelding
merwejr

Bericht door merwejr »

Dennis schreef:hmm....ZS120 met nog steeds kans op bekeuring voor te hard rijden, of toch maar deze? :lol:
Afbeelding
Wel gaat me niet echt om de bekeuringen. Maar een 180 vraagt toch om meer gas dan een 120. En verder als de 180 even duur was als de 120, had ik natuurlijk de 180 genomen. Maar een heb toch liever een kart+120 dan een 180:)

Andre
416sí señor

Bericht door 416sí señor »

Ahhh, link gevonden, jullie zaten er misschien niet op te wachten, maar ik vind hem bijzonder genoeg. :D

Gr. Tomas
Tommer

Bericht door Tommer »

Heel wijze beslissing!!
Met al die snelheidscontroles tegenwoordig zit je beter conformatbel met veel luxe i.pl.v. in een snelle wagen....misschien toch maar een Rover dan?
Driveby

Bericht door Driveby »

en dit dan?

Dit is zo een btw geval:

http://www.autoonline.nl/cust/detail.as ... ceto=&zip=
merwejr

Bericht door merwejr »

Driveby schreef:en dit dan?

Dit is zo een btw geval:

http://www.autoonline.nl/cust/detail.as ... ceto=&zip=
Knap BJ december 2004 :)
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

merwejr schreef:.... Maar een 180 vraagt toch om meer gas dan een 120. ........
Hya Andre,

Ligt eraan hoe je het bekijkt.
Over het algemeen zijn de auto's (bij normaal gebruik) met een grotere motor zuiniger dan die met een kleine motor.
De kleine motor moet tenslotte harder werken om op de 100 te komen dan de zwaardere motor.
Zo ook met zwaardere belading en aanhanger.

Nadeel is alleen dat je met een zwaardere motor ook sneller gaat rijden en zo het zuinige voordeel teniet doet.

Tsjuu,
Dennis :cool:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Plaats reactie