Niets is zo veranderlijk als het weer, en Andre:-)
Niets is zo veranderlijk als het weer, en Andre:-)
Zat net de krant te lezen ,weer meer trajectcontroles, waar je niet lekker door kan rijden. Steeds vaker 100KM/u ipv 120.
60 ipv 80 op landweggetjes etc.
Loop naar de brievenbus, voila, bekeuring.
Al dit alles is volgens mij een hint :-) Ik ga toch ween een ZS 120, en koop er een Pro kart bij om lekker mee te racen op het kartcircuit(vlabij mij is er een)
120+kart+jaarkaart=1000euro is net zo duur als een ZS180. Denk dat ik toch maar verstandig wordt, en voor de 120 ga...
Nu alleen de kleur nog, rood, groen,donker grijs of blauw...Binnenkort even naar A'dam, daar hebben ze alle kleuren staan
Andre
60 ipv 80 op landweggetjes etc.
Loop naar de brievenbus, voila, bekeuring.
Al dit alles is volgens mij een hint :-) Ik ga toch ween een ZS 120, en koop er een Pro kart bij om lekker mee te racen op het kartcircuit(vlabij mij is er een)
120+kart+jaarkaart=1000euro is net zo duur als een ZS180. Denk dat ik toch maar verstandig wordt, en voor de 120 ga...
Nu alleen de kleur nog, rood, groen,donker grijs of blauw...Binnenkort even naar A'dam, daar hebben ze alle kleuren staan
Andre
Weet ik, heb het al eens gedaan :-) Maar dan nog houdt ik geld over. En dan ga ik liever een jaar karten +120 dan een 180Dutch Vitesse schreef:vergeet geen kleding, banden, kettingen, brandstof, andere slijtagegevoelige onderdelen, remblokken etc.

Het gaat trouwens om een Pro kart 320cc, dus 4takt, dat geeft al minder problemen dan 2takt
Andre
Op Ebay.co.uk staat een ZS 180 van iemand die hem verkoopt omdat hij zichzelf er niet meer in vertrouwd, hij had er 152 mph mee gereden..........en was aangehouden door de politie.
Dan kun je beter jezelf voor zijn en die auto niet aanschaffen in de eerste plaats. Smart thinking Andre.
Gr. Tomas(die 180 is volgens mij die ene die hier nog eens via Sky werd aangeboden, die ene met alle TOCA stickers en de NOS.)

Dan kun je beter jezelf voor zijn en die auto niet aanschaffen in de eerste plaats. Smart thinking Andre.

Gr. Tomas(die 180 is volgens mij die ene die hier nog eens via Sky werd aangeboden, die ene met alle TOCA stickers en de NOS.)
Wel gaat me niet echt om de bekeuringen. Maar een 180 vraagt toch om meer gas dan een 120. En verder als de 180 even duur was als de 120, had ik natuurlijk de 180 genomen. Maar een heb toch liever een kart+120 dan een 180:)Dennis schreef:hmm....ZS120 met nog steeds kans op bekeuring voor te hard rijden, of toch maar deze?![]()
Andre
Ahhh, link gevonden, jullie zaten er misschien niet op te wachten, maar ik vind hem bijzonder genoeg.
Gr. Tomas

Gr. Tomas
Knap BJ december 2004Driveby schreef:en dit dan?
Dit is zo een btw geval:
http://www.autoonline.nl/cust/detail.as ... ceto=&zip=

-
- Moderator
- Contacteer:
Hya Andre,merwejr schreef:.... Maar een 180 vraagt toch om meer gas dan een 120. ........
Ligt eraan hoe je het bekijkt.
Over het algemeen zijn de auto's (bij normaal gebruik) met een grotere motor zuiniger dan die met een kleine motor.
De kleine motor moet tenslotte harder werken om op de 100 te komen dan de zwaardere motor.
Zo ook met zwaardere belading en aanhanger.
Nadeel is alleen dat je met een zwaardere motor ook sneller gaat rijden en zo het zuinige voordeel teniet doet.
Tsjuu,
Dennis

You can go fast ... but I can go anywhere.