Ik rijd met ne starlight zilveren rover 25 en wil nu achterlichten bestellen.
Mijn eerste bedoeling was die chrome snake eyes te nemen, omdat ik vind dat die mooi bij de autokleur past, die van anton is een goed voorbeeld.
Maar nu was ik wat aant kijken, en eigenlijk zijn die black chroom's paintable achterlichten ook wel interessant.
Nu een vraagje.
Kan je die dus demonteren, die achterlichten,om dus dat chrome gedeelte te spuiten in caroserie kleur?
En zou je duidelijk kleurverschil zien, hoe ziet dat het er dan uit?
Welke zou jij op deze auto plaatsen? die snake eyes of black chrooms. geef je mening.
achterlichten blackchrome of snake eyes?
- Striker
- MG-R Freak
Ik vind persoonlijk dat op een zilveren auto alleen de zilveren lichten mooi staan.
Er zijn wel Lexus lichten verkrijgbaar die ook in kleur zijn te spuiten, maar dit zijn niet die van ABC (zoals die van Anton), maar van een ander merk (ik dacht Ultra). Persoonlijk vind ik deze er een stuk minder mooi uitzien.
Je zou eens met jeroentje.nl contact op kunnen nemen. Daar kan je vast beide kleuren even monteren om te zien wat je persoonlijk het mooiste vindt.
Er zijn wel Lexus lichten verkrijgbaar die ook in kleur zijn te spuiten, maar dit zijn niet die van ABC (zoals die van Anton), maar van een ander merk (ik dacht Ultra). Persoonlijk vind ik deze er een stuk minder mooi uitzien.
Je zou eens met jeroentje.nl contact op kunnen nemen. Daar kan je vast beide kleuren even monteren om te zien wat je persoonlijk het mooiste vindt.