chippies

214 216 218 220 25
Plaats reactie
speedfreax

chippies

Bericht door speedfreax »

ik zat te zoeken naar een goed adres voor chiptuning, en toen werd ik gewezen op de chips die op ebay staan. Nu ben ik benieuwd, werken deze ook?? Heeft iemand er ervaring mee??

De werking, die staat uitgelegd lijkt realistisch

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 75516&rd=1
Kevski Style

Bericht door Kevski Style »

Ja lijkt is het goede woord ja. Want eigenlijk verkopen ze een broodje aap verhaal. Het probleem is namelijk dat ze als het ware een ontstekingsvervroeger verkopen. Maar aangezien deze al gewoon in je E.C.U. zit lijkt me dat een beetje overbodig. Dus het behaalde vermogen ga je nooit halen. Hij zal hooguit 1:1000 zuiniger worden.... Maar goed, dan heb je nog niet de tegens gehoord. kloten met je onstekingstijdstip kan ook nare gevolgen hebben. Wat te denken van te vroeg of te laat onsteken terwijl je kleppen misschien alweer open zijn. met verbrande kleppen tot gevolg. Of zuigers die schade oplopen omdat het mengsel te vroeg ontsteekt. Ik zou er dus heel erg mee oppassen....
Wil W

Bericht door Wil W »

Nou, als ik die pagina al zie :lol:

Duidelijk geval van oplichting.....
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Blijf alsjeblieft heel ver van deze chips vandaan!! :roll:
Het is in feite niet eens een chip, maar een doodeenvoudig weerstandje. Het enige wat het doet is de ECU laten geloven dat er koude lucht de motor inkomt (even aangenomen dat het geen winter is, want dan komt er dus idd koude lucht de motor in). Hierdoor zal er meer brandstof ingespoten worden, wat idd een vermogenstoename(tje) tot gevolg zou kunnen hebben. Maar dit is absoluut niet de juiste manier en niet erg goed voor de motor, met wat geluk geeft de katalysator als eerste de geest :?.
Pure oplichterij dus!!
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
MGPete
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door MGPete »

Die eikel op E-Bay schreef: POWER 20BHP 45 90 200 400 600 800 Rover
WTF is een Rover 90 :shock:

Pete
AfbeeldingAfbeelding
2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
Robert-220TC
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

Het enige wat het doet is de ECU laten geloven dat er koude lucht de motor inkomt (even aangenomen dat het geen winter is, want dan komt er dus idd koude lucht de motor in). Hierdoor zal er meer brandstof ingespoten worden, wat idd een vermogenstoename(tje) tot gevolg zou kunnen hebben. Maar dit is absoluut niet de juiste manier en niet

ja shelll sponsort ook alles tegenwoordig
Plaats reactie