Video vanuit Rover 200 Vi
- Striker
- MG-R Freak
Video vanuit Rover 200 Vi
Ik heb vandaag een stukje gefilmpt vanuit de Vi. Misschien wel leuk om te zien voor mensen die nog nooit met een Vi hebben gereden :P.
De verkeerslichten werkten niet mee, dus sommige stukken zijn wat aan de saaie kant, maar binnenkort maak ik wel eens een wat beter filmpje.
Rover 200 Vi (let op: 100 mb!!) (rechtsklikken en "Doel opslaan als" kiezen)
De verkeerslichten werkten niet mee, dus sommige stukken zijn wat aan de saaie kant, maar binnenkort maak ik wel eens een wat beter filmpje.
Rover 200 Vi (let op: 100 mb!!) (rechtsklikken en "Doel opslaan als" kiezen)
- Striker
- MG-R Freak
De Viper geeft wel een iets diepere brom, maar lang niet zo duidelijk als een open filter.rover 216 schreef:Ferm geluid trouwens, is da door die Pipercross Viper filter?
Wa voor ne uitlaat hebt ge?
De uitlaat is nog steeds de originele uitlaat. Er komt wel een andere uitlaat onder, zodra de financiën het toelaten

-
- MG-R Core
Dat zag er wel strak uit..
Misschien ook maar eens kijken ofdat ik samen met een maat van me zoiets kan maken, maar dan wel met een stille camera... zou wel lachuh zijn......
Misschien ook maar eens kijken ofdat ik samen met een maat van me zoiets kan maken, maar dan wel met een stille camera... zou wel lachuh zijn......
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
- Striker
- MG-R Freak
Ik weet ook niet wat dat gerammel op 't filmpje is. Tijdens 't rijden hoor ik 't in ieder geval niet zo duidelijk. Ik denk dat het het kraken van 't dashboard is (oftewel m'n vriendin die zich met haar been schrap zet tegen de middenconsole
), je hoort 't alleen in de bochten. Door de camera zal 't wel wat harder klinken.