Nu, ik moet wel zeggen, ik heb deze met een mooie korting kunnen kopen omdat mijn nonk eigenaar is van rover-mg bedrijf.
Ik heb een starlight silver... versie sterling... wat sterling inhoud moet ik vast niet uitleggen.
Die serpent velgen wat eronder hangen vind ik fantastisch, maar denk wel dat die na enkele jaartjes er onder uit gaan en ik ga kiezen voor 17-ers ipv 15".
Nu, ik hou van deze wagen. die rovers en mg's stralen iets fantastisch uit waar voor mij zelfs de mooiste bmw of mercedes of lexus ofzo niet in de verste verte aan kan tippen. ik wil me voor de rest van mijn leven houden aan rover of mg.
De mg zr straalt sportieviteit uit, en de rover 25 klasse met dat chromé, ik vind dit gewoon fantastisch aan die van mij.
Maarrr, ik heb nu al bekijks van mensen als ik op straat rijd of ergens parkeer. toch wil ik hier een nog specialer tintje aan geven.
Ik ben niet van plan die echt uit te bouwen als een mg zr, maar wil wel die achterspoiler en chrome lexus achterlichten.
dan wil ik nog opteren voor een mooie zonneband en de ruitjes wil ik heel heel zachtjs blindeerd hebben.
En ooit wil ik chromé cupvelgen 17" en mooi platter op de grond, alhoewel vooral de voorkant al fel laag licht zo standaard.
Ik wil deze auto vooral niet de indruk geven van een getunede bak. dan mislukt alles.
ik hou van wat styling en tuning, maar voor mij is de auto zo al af, toch wil ik toch die zaken toepassen, gewoon, zo rijden er geen twee (hoop ik) toch zeker niet in de buurt

Ik houd zeker absoluut niet van die overdreven uitbouwkits. gewoon de auto een tintje extra geven en mooi details afwerken is voor mij eerder weggelegd.
Nu! wat een gezaag van mij. maar heeft iemand nog tips qua een tintje te geven aan de auto? zonder te overdrijven?
geen bodykits, geen nieuwe lak (ben niet gek, de huidige lak is fantastisch) geen lelijke stickers!