ik heb een klein probleempje. normaal gesproken geeft mijn benzine meter bij een volle tank aan iets boven vol. alleen de laatste 3 keer tanken geeft hij na een paar kilometer al iets onder vol aan, terwijl dit normaal pas na +- 100 km begint. er is nergens een lek en het gebruik is ook normaal, kan het aan het warme weer liggen? en zijn er anderen die dit hebben?
Datzelfde doet ie bij mij ook...Maar dat heb ik al vanaf dat ik hem kocht... Wel vreemd dat dat bij jou zo ineens gebeurt. Misschien is het apparaatje dat de vloeistof meet (drijver geloof ik) aan vervanging toe?
Als het je vlotter of drijver is, die zit volgens mij (meestal) onder je achterbank d.m.v. een dop, die kun je eruit halen en een andere halen op de sloop.
Kan ook zijn dat door de warmte je tank zich anders gedraagt hoor.
ik dacht dus ook al aan de vlotter. maar ik vind het zo raar dat hij het nu pas doet. ik wacht wel ff tot het warme weer over is, als hij dan nog niet goed is probeer ik wel ff een andere vlotter.
Toen ik mijn eerste rover 200 in 1995 kocht, was dit één van de kinderziektes, de benzinemeter gaf al vrij snel onder vol aan.
Dit is allemaal vervangen door de Rover Dealer.
het probleem zathem in de vlotter