Mijn nieuwe velgen!!

214 216 218 220 25
rover 216

Mijn nieuwe velgen!!

Bericht door rover 216 »

Hallo allemaal,

Eindelijk is het dan zover, ik heb mij nieuwe velgen gekocht, normaal heb ik ze volgende week.

Afbeelding

Het zijn dees velgen, 17inch, band 205/40/17. Wat denken jullie ervan?

Als de velgen op mijn rover staan zal ik foto's posten!
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

Ziet er mooi uit :D
ben benieuwd hoe het er uit ziet onder jouw Rover ;)
rover 216

Bericht door rover 216 »

Deze velgen zijn dus 17 inch, ik wil dan nog 4cm zakken, zijn mijn kassen dan goed gevuld, zou dit genoeg zijn? Mss iemand met een rover 200 die 17 inch heeft en 4cm lager ligt, zo krijg ik al een idee ervan.
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Dit is mijn Vi met 17" en na 4 cm verlaging:
Afbeelding

(wel een oude foto, maar hier is redelijk goed op te zien hij hoog/laag hij is)
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
rover 216

Bericht door rover 216 »

Thx Striker, ziet der helemaal niet slecht uit :wink:

Nog mense die 4zijn verlaagd met 17inch?
ironman

Bericht door ironman »

Ja hoor, hier mijn 214 verlaagd 4 cm met Intrax en 17" inch Dotz Le Mans velgen.
Afbeelding
rover 216

Bericht door rover 216 »

Thx, ziet der idd allemaal heel goed uit, de velge make toch de auto vind ik. Alvast bedankt voor de reply's!
rover 216

Bericht door rover 216 »

Hallo,

wegens omstandigheden is de koop niet door gegaan :|
Gewoon verder zoeke dan maar...
lex

Bericht door lex »

Dat is balen zeg, ik heb wegens diverse omstandigheden een jaar moeten wachten hopen voor jou dat je ze eerder krijgt.
rover 216

Bericht door rover 216 »

lex schreef:Dat is balen zeg, ik heb wegens diverse omstandigheden een jaar moeten wachten hopen voor jou dat je ze eerder krijgt.
Idd :( Maarja, der zijn erger dinge in het leve hé. Als iemand ergens nog mooie 17inch velge weet staan laat ge ma wete ;)
rover 216

Bericht door rover 216 »

Heb dus ondertusse beslist welke velge der in de plaats gaan kome. Maar ben nu aant zoeke of niemand die occasie heeft ligge of weet waar ik er ergens aan zou kunne kome.

Deze velge zijn het. Heb ze bij "Gevraagd" gezet, dus als iemand mij kan helpen...

Afbeelding

Ik vind wel dat ze op mijn Rover passe, het is 17 inch maar het lijkt groter, dan nog wa zakke ;)

Reacties zijn natuurlijk ook altijd welkom ;)

Alvast Bedankt
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

Zijn die er ook in 4 gaats dan? Aan het model te zien lijken ze me alleen 5 gaats...
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
rover 216

Bericht door rover 216 »

Ze bestaan ook in 4gaats, ne kameraad van mij heeft deze op zijne *SLOPEL* (verschrikkelijk lelijk merk die hier op het forum niet genoemd mag worden) astra staan ook 4x100

Een fotoke

Afbeelding

Wel stom dat de gaten dan niemeer zo mooi staan :?

Ik had ook es geprobeerd hoe ze zoude staan op mijne Rover

Afbeelding
rover 216

Bericht door rover 216 »

Ik heb nu ook de kans om ze in chrome te kope, maar deze bestaan enkel in 5x100, maar dan moet ik adaptors gebruike om ze te laten passen op mijn rover, heeft iemand ervaring met adaptors?

Voorbeeldje van Bsa Lance in chrome

Afbeelding

Dus mijn vraag is nu, heeft er iemand ervaring met adaptors? Zou ik dit doen of toch maar beter niet?

ALvast bedankt
rover 216

Bericht door rover 216 »

Ik heb dus ondertusse mijn ander velge gevonden, maar ik had wa probleemkes met de moere, paste nie goed enzo, maar das dus nu in orde, morge heb ik ze en dan gaan de velge onder de auto. Dan eindelijk gaan rondrijde want nu ligge ze in mijne koffer en daar hore ze nie echt :D

Zal morge foto's probere te poste
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

rover 216 schreef:Ze bestaan ook in 4gaats, ne kameraad van mij heeft deze op zijne *p*l *str* staan ook 4x100

Wel stom dat de gaten dan niemeer zo mooi staan :?
Dat bedoelde ik dus met het model, bij een 5 spaaks velg met de spaken die tot het midden doorlopen zitten de gaten naast de spaken. Als je dan 4 gaten krijgt zitten er een paar bovenop de spaken en een paar ernaast.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Plaats reactie