Deze velgen zijn dus 17 inch, ik wil dan nog 4cm zakken, zijn mijn kassen dan goed gevuld, zou dit genoeg zijn? Mss iemand met een rover 200 die 17 inch heeft en 4cm lager ligt, zo krijg ik al een idee ervan.
Heb dus ondertusse beslist welke velge der in de plaats gaan kome. Maar ben nu aant zoeke of niemand die occasie heeft ligge of weet waar ik er ergens aan zou kunne kome.
Deze velge zijn het. Heb ze bij "Gevraagd" gezet, dus als iemand mij kan helpen...
Ik vind wel dat ze op mijn Rover passe, het is 17 inch maar het lijkt groter, dan nog wa zakke
Ze bestaan ook in 4gaats, ne kameraad van mij heeft deze op zijne *SLOPEL* (verschrikkelijk lelijk merk die hier op het forum niet genoemd mag worden) astra staan ook 4x100
Een fotoke
Wel stom dat de gaten dan niemeer zo mooi staan
Ik had ook es geprobeerd hoe ze zoude staan op mijne Rover
Ik heb nu ook de kans om ze in chrome te kope, maar deze bestaan enkel in 5x100, maar dan moet ik adaptors gebruike om ze te laten passen op mijn rover, heeft iemand ervaring met adaptors?
Voorbeeldje van Bsa Lance in chrome
Dus mijn vraag is nu, heeft er iemand ervaring met adaptors? Zou ik dit doen of toch maar beter niet?
Ik heb dus ondertusse mijn ander velge gevonden, maar ik had wa probleemkes met de moere, paste nie goed enzo, maar das dus nu in orde, morge heb ik ze en dan gaan de velge onder de auto. Dan eindelijk gaan rondrijde want nu ligge ze in mijne koffer en daar hore ze nie echt
rover 216 schreef:Ze bestaan ook in 4gaats, ne kameraad van mij heeft deze op zijne *p*l *str* staan ook 4x100
Wel stom dat de gaten dan niemeer zo mooi staan
Dat bedoelde ik dus met het model, bij een 5 spaaks velg met de spaken die tot het midden doorlopen zitten de gaten naast de spaken. Als je dan 4 gaten krijgt zitten er een paar bovenop de spaken en een paar ernaast.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.