Klokje vervangen
Klokje vervangen
Is er hier toevallig iemand die weet hoe het klokje (boven de radio) vervangen moet worden?
Is dit ook een klusje waarbij de hele console zooi eruit moet?
Volgens het boekje zit het klokje op dezelfde zekering als de radio...
De radio speelt gewoon, en het lampje dat achter het klokje zit om de cijfers te verlichten werkt ook gewoon, alleen de cijfertjes zelf doen het niet meer
Maar voor €106,- ga ik wel even naar de blokker een klokje halen hoor
EDIT: Dennis gaat woensdag even een bezoekje aan meneer Van Noort brengen
De radio speelt gewoon, en het lampje dat achter het klokje zit om de cijfers te verlichten werkt ook gewoon, alleen de cijfertjes zelf doen het niet meer

Maar voor €106,- ga ik wel even naar de blokker een klokje halen hoor

EDIT: Dennis gaat woensdag even een bezoekje aan meneer Van Noort brengen

Re: Klokje vervangen
Yep, daar moet je weer je halve middenconsole voor uitslopen. Maar je hebt toch al kunnen oeffenen met de asbak vervangenDennis schreef:Is er hier toevallig iemand die weet hoe het klokje (boven de radio) vervangen moet worden?

(106 euri

mzzls
Dat was nu inderdaad de insteek, om het tegelijk te doen
Inderdaad was het lastig om een 400 of 45 te vinden...ben gister op verschillende slopen in de omgeving geweest....zelfs geen honda met hetzelfde dashboard...
En ik ga niet alles af rijden voor zo'n ding, want dan ben ik die 100 euro nog steeds kwijt aan brandstof, schiet ook niet op

Inderdaad was het lastig om een 400 of 45 te vinden...ben gister op verschillende slopen in de omgeving geweest....zelfs geen honda met hetzelfde dashboard...
En ik ga niet alles af rijden voor zo'n ding, want dan ben ik die 100 euro nog steeds kwijt aan brandstof, schiet ook niet op

NEE het is niet gelukt, ik word gek van die k*tbak

Had klokkie opgehaald, dus vanmiddag aan de gang, hele console eruit gesloopt (je omschrijving klopte overigens exact, thanks!), gelijk dus de asbak eruit gesloopt.
Klokje eerst even aangesloten...werkt niet

Effe nadenken...klokje heeft een constante plus, en een geschakelde plus...nou, de constante plus was er dus niet

Dus effe ergens een constante plus vandaan getoverd, en die effe in dat klokje geramd, en voila klokje werkt (de oude overigens niet, dus die was waarschijnlijk toch kapot). Dus mooi aftakkinkje gemaakt van een constante plus, en deze aan het stekkertje van het klokje gekoppeld (zoals ik al gedaan had, maar nu dus wat netter en definitief...sluit het klokje weer aan....en hij doet.....NIETS

Schiet mij maar lek....