Vandaag m'n smoothed grille en handgreep gemonteerd. 't middelste deel van 't gaas is nog wat lichter van kleur dan de rest, doordat dit netjes achter 't Rover logo verstopt heeft gezeten, maar 't zal waarschijnlijk vrij snel net zo goor zijn als de rest van 't gaas :P.
Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
ZIet er mooi uit
hoe zit het met het vuil achter het roverlogo van de achterklep....was dat goor of viel dat mee? bij jkou zie je niet dat daar een logo heeft gezeten of zitten er nog wel 'resten'?
jan_dakpan schreef:hoe zit het met het vuil achter het roverlogo van de achterklep....was dat goor of viel dat mee? bij jkou zie je niet dat daar een logo heeft gezeten of zitten er nog wel 'resten'?
Vuil was 't wel, maar dat is een kwestie van een doekje er langs halen voordat je het handvat monteert. Waar 't logo van het handvat heeft gezeten zit wel een lichte kras in de lak, maar dit is er waarschijnlijk wel met autowas uit te poetsen.
Netjes Sander
(toch mooier hé in de kleur)
Ik heb btw nu gaas van carzone dr in gedaan in die predator bumpers das een stukkie beter dan dat gaas van autostyle
is 10 eurie duurder dan autostyle maar is gepoedercoat
stuk kost 30 euro heb het toen gelijk bij artrned gehaals toen ik dei set op ging halen
heb nog wel een klein stukkie overwat net te klein is voor mijn grille
past mischien wel op die van jou
Cheers,
Robert
ironman schreef:Alleen blijven de kleine rovertekens op de zijkant wel zitten??
Ik denk 't wel, dat vind ik niet echt misstaan.
Rover schreef:Wat vonden ze in de UK trouwens van je Mayflower sticker?
Daar heb ik gek genoeg niemand over gehoord. Volgens mij weet zowat niemand daar wat de Mayflower Trophy is.
Ik heb alleen van iemand gehoord dat hij eerst dacht dat er Maxpower stond .
Striker schreef:
Daar heb ik gek genoeg niemand over gehoord. Volgens mij weet zowat niemand daar wat de Mayflower Trophy is.
Ik heb alleen van iemand gehoord dat hij eerst dacht dat er Maxpower stond .
Mja .... ik zeg maar zo ... we hebben ze niet voor niets op een eiland gedumpt.
.... wazig volk die engelsen