Bij het gas geven maakt mijn auto sinds kort hoge fluit geluiden zowel tijdens het rijden als bij stationair gas geven.
Het geluid hoor ik ter hoogte van het linker rooster in eerste instantie dacht ik aan aan de airco maar wanneer ik die uitschakel blijft die gezellig door fluiten.
Aan de buitenkant valt niets te horen.
Iemand een idee ??
fluit geluiden
-
- MG-R Freak
-
- MG-R Freak
Re: fluit geluiden
Wanneer de kachel uit is fluit die ook, hoe meer gas des te meer gefluit, in de hogere versnellingen kan die het blijkbaar niet bij fietsen dan is het vrijwel niet hoorbaar.
Geluid is alleen ter hoogte van het linker rooster.............
Geluid is alleen ter hoogte van het linker rooster.............
-
- MG-R Freak
Het zal toch wel met de kachel te maken hebben wanneer ik alle roosters sluit is het vrijwel verdwenen.
Ik hoop dat die een keer uit gefluit raakt of een ander deuntje bedenkt.
Op het internet beginnen ze direct over kapotte turbo's en dat moeten we niet hebben
Ik hoop dat die een keer uit gefluit raakt of een ander deuntje bedenkt.
Op het internet beginnen ze direct over kapotte turbo's en dat moeten we niet hebben
Een kapotte turbo zal het niet zijn. Dan zijn er ook andere indicaties die er op wijzen dat deze stuk is.
Het fluiten kan liggen aan de stand van de kleppen. Als je hem op een ander punt laat wijzen wil het geluid weleens veranderen. Blaadjes die misschien in het ventilatie kanaal zijn geraakt en dat geluid veroorzaken.
Het fluiten kan liggen aan de stand van de kleppen. Als je hem op een ander punt laat wijzen wil het geluid weleens veranderen. Blaadjes die misschien in het ventilatie kanaal zijn geraakt en dat geluid veroorzaken.