Deze vraag is eerder aan bod gekomen... kan het niet vinden als ik zoek op enkele steekwoorden dus opnieuw:
Ik stond op het punt de protectors te bestellen want had dat nog steeds niet gedaan... maar nu zie ik bij Rimmer dat deze mod alleen besteld kan worden voor de sedan... ook is mijn chassisnummer uit een andere reeks.
Selecteer ik op Tourer, staat het niet in de onderdelenlijst (front suspension).
Wie heeft de juiste fabrieksinfo? Wel of niet van toepassing op de Tourer?? (Vraag me ook af of na 12 jaar de veer uberhaupt al niet geknapt had moeten zijn... nog geen verroeste plekken te zien met blote oog)
Groeten, Han
Tyre Protector alleen op sedan?
Tyre Protector alleen op sedan?
supergROVER
rijdt hedendaagsch weer een tijdje lekker in de 75 Tourer en dat is heerlijk!
Intussen heb ik van Rimmer antwoord gekregen met het recall bericht en het advies om ook eens om het 75 en zt forum te koekeloeren. Aldus gedaan.
Moet de vorm van mijn veerschotels eens goed bekijken, want de terugroepactie had betrekking op schotels zonder rand.
Op schotels met rand zal de protector weinig toegevoegde waarde hebben.
Ook met rand / protector kan een gebroken veereinde alsnog over de rand schieten en tegen de band komen.
Bas: de achterveren van de sedan hebben het minder te lijden dan bij de tourer. Zou ook een voorveer kunnen zijn?
hAz.
Moet de vorm van mijn veerschotels eens goed bekijken, want de terugroepactie had betrekking op schotels zonder rand.
Op schotels met rand zal de protector weinig toegevoegde waarde hebben.
Ook met rand / protector kan een gebroken veereinde alsnog over de rand schieten en tegen de band komen.
Bas: de achterveren van de sedan hebben het minder te lijden dan bij de tourer. Zou ook een voorveer kunnen zijn?
hAz.
supergROVER