Grom audio ipv cd wisselaar

75 en 75 Tourer
Plaats reactie
falco
MG-R Addict

Grom audio ipv cd wisselaar

Bericht door falco »

Omdat mijn cd wisselaar na een aantal keer draaien vergeet dat er een cd magazijn in zit en ik het zat ben om hem te resetten door middel van het stekkertje los te halen , zit ik te denken over een GROM AUDIO kastje dat je op de stekker van je cd wisselaar kan plaatsen en dan via een usb stik muziek kan beluisteren en kan wisselen met je stuurbediening.
Nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met dit kastje van GROM?
alvast bedankt.
Falco
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

:roll: Beste prijs, ik weet dat er bij mijn systeem waarschijnlijk een kabeltje is wat ik kan aan sluiten op een mp3 speler. En dat verloopje kost 20 euro ofzo.
Rick had ook zoiets aangesloten op de stekkers van de wisselaar.

Zoiets als dit; http://www.motrade.nl/index.php?item=Ya ... 73&lang=nl

Maar inderdaad deze; http://www.motrade.nl/index.php?item=gr ... 73&lang=nl

Is wel interessant.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
falco
MG-R Addict

Bericht door falco »

Ik hoor via een klant die hem in zijn bmw had dat hij zeer tevreden was, en aangezien mijn geliefde 75 fluitend door de apk is gekomen er er absoluut geen aankomende kosten zijn gevonden ga ik er maar voor sparen, ik hou je op de hoogte.
gr,
Falco
falco
MG-R Addict

Bericht door falco »

Het duurde even maar ik heb mij grom kastje besteld, als het goed is komt hij volgende week aan, heeft er al iemand ervaring mee?
falco
MG-R Addict

Bericht door falco »

Yes de Grom kastje is binnen en zit er in, heeft wel wat moeite gekost maar met uitstekende hulp van de leverancier is hij perfect werkend en sneller/ beter als de cd wisselaar met voordeel dat je hem gewoon via het stuur kan bedienen. ook is hij goedkoper dan een vervangende cd wisselaar omdat de handelaren helaas de prijzen weten.
Kortom een vette aanrader!
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Welke unit heb je?

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
falco
MG-R Addict

Bericht door falco »

hey Bas, ik heb deze http://motrade.nl/index.php?item=grom-b ... 73&lang=nl , en bevalt mij uitstekend! nu nog andere speakers in mijn voiture.
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Ben benieuwd ik heb de Grom usb2 plus gekocht.
Ik zal van het weekend eens kijken om hem aan te sluiten

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
falco
MG-R Addict

Bericht door falco »

Als je zo`n standaard Rover radio hebt dan moet je het stekkertje van de unit die je er bij krijgt achter in de radio stoppen waar normaal de stekker van de cd wisselaar in zit, verder wijzen de stroomkabels zelf de weg.
Ik moet je zeggen dat ik uiterst tevreden ben maar ben er achter gekomen dat de mp3tjes op alfabetische volgorde worden afgespeeld dus niet in de volgorde die waar jij ze op zet.
suc7 er mee!
gr.
Falco.
tomcat.t16
MG-R Core

Bericht door tomcat.t16 »

Ik heb vandaag een Intravee II gekocht
Afbeelding˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Falco, volgens mij is dat afhangkelijk wat je gebruikt, android iphone/ipod of USB.
Die van jou heeft een android aansluiting ik weet niet of jij die gebruikt in combinatie met de app?

Peter, die vond ik ook wel leuk maar of je nou al die t4 mogelijkheden nodig hebt? Het is wel leuk speelgoed maar daar ben ik van genezen. Ik krijg binnenkort nog retour uit China een splinternieuwe android radio voor een Rover 75/zt. Dan word het een grote speeltuin. Alleen ik blijf bij mijn originele set.
Dus wie interesse heeft in een android ddin voor een 75/zt voor een zacht prijsje.....

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
falco
MG-R Addict

Bericht door falco »

Yep ik gebruik de android versie zonder app, ik kan ook alleen mijn telefoon aansluiten via een usb kabel maar ik gebruik een usb stick vind ik makkelijker
Plaats reactie