Mg6 met spoilers, vanuit china
Mg6 met spoilers, vanuit china
Beetje moeilijk om nu foto's vanaf de iPad te uploaden maar, een mooie witte mg6 met diffuser en subtiele achterspoiler en een achterbumper met Lourdes bij het achterwiel.
Kan niet wachten tot ze eindelijk naar Nederland komen.[/img]
Kan niet wachten tot ze eindelijk naar Nederland komen.[/img]
- VandenPlas
- MG-R Freak
- Contacteer:
Denk dat het moet gaan gebeuren via ex-MG-Rover dealers die er trek in hebben, en dealers die er nog een merk naast willen doen. In de UK zag ik een dealer die had Mazda en Nissan en MG bijvoorbeeld. Maar de importeur, ja, dat is de vraag. SAIC had Ssang-Yong, maar bij mijn weten hebben ze de aandelen daar verkocht, dus ze kunnen de Ssang-Young importeur dan niet gebruiken. Maar aangezien SAIC in CHina vele connecties/samenwerkingsverbanden heeft meen diverse merken, waaronder VW, zou het wellicht zo maar eens kunnen dat ze bij hun partners aankloppen voor de import.
Het is inderdaad erg stil rond MG in NL, maar tenminste heeft Autoweek toch altijd wel nieuwtjes van het nieuwe MG gemeld, zoals de diesel motor, de Icon concept enz., dus tenminste is er wat rugbaarheid aangegeven.
Het is inderdaad erg stil rond MG in NL, maar tenminste heeft Autoweek toch altijd wel nieuwtjes van het nieuwe MG gemeld, zoals de diesel motor, de Icon concept enz., dus tenminste is er wat rugbaarheid aangegeven.
>MG ZT 135 CDTi MKII - MGF 1.8 - *Rover 200 Tdic*<
- VandenPlas
- MG-R Freak
- Contacteer:
-
- MG-R Addict
Eigenlijk is dit een mooie kans om via het Daihatsunetwerk te gaan opereren, wetende dat het merk sinds 2013 geen nieuwe modellen meer aanbiedt in de EU. Dit is een niet te dik netwerk, maar het is toch iets. Ik denk dat vele Daihatsuverdelers die enkel dat merk hadden blij zullen zijn met dergelijk aanbod. Maar het voormalige MG-Rover-netwerk kan uiteraard ook. Heb echter wel de indruk dat heel wat voormalige dealers niet meer bestaan, of geheel andere activiteiten uitvoeren zoals verkoop occassies en dergelijke.
- VandenPlas
- MG-R Freak
- Contacteer:
Voor nog bestaande (ex)dealers/garages van MG-Rover zie:
http://www.mgroverdealers.nl/content/view/22/36/
T' is de laatste jaren wel uitgedund natuurlijk, hier in Noord Holland had je Pim Rootselaar en in provincie Utrecht, Roelofs en Sille . Hebben er allemaal de brui aan gegeven
http://www.mgroverdealers.nl/content/view/22/36/
T' is de laatste jaren wel uitgedund natuurlijk, hier in Noord Holland had je Pim Rootselaar en in provincie Utrecht, Roelofs en Sille . Hebben er allemaal de brui aan gegeven

- VandenPlas
- MG-R Freak
- Contacteer:
-
- MG-R Core
Subaru Utrecht is de oude sille , deze is inderdaad failliet,
2 weken geleden nog een tijdje met de chefwerkplaats staan te praten over hoe en wat....
rij er bijna elke dag langs, aangezien het om de hoek bij mij is namelijk..
2 weken geleden nog een tijdje met de chefwerkplaats staan te praten over hoe en wat....
rij er bijna elke dag langs, aangezien het om de hoek bij mij is namelijk..
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
- VandenPlas
- MG-R Freak
- Contacteer:
Sille is na het faillisement van MG-Rover in 2005 overgestapt op Subaru en heeft na een tijdje het bedrijf overgedaan, aan een andere eigenaar. Die het niet heeft gered helaas.
Destijds waren er meer ex-MG-R dealers die overstapten op Subaru of Daihatsu. Natuurlijk zuur voor hen dat Daihatsu zich terug trekt uit W-Europa. Omdat deze auto's bijna nooit defect gaan werd in de garage toch al weinig aan verdiend.
Hopelijk lukt het straks met de nieuwe MG modellen om weer wat omzet te maken.

Destijds waren er meer ex-MG-R dealers die overstapten op Subaru of Daihatsu. Natuurlijk zuur voor hen dat Daihatsu zich terug trekt uit W-Europa. Omdat deze auto's bijna nooit defect gaan werd in de garage toch al weinig aan verdiend.
Hopelijk lukt het straks met de nieuwe MG modellen om weer wat omzet te maken.
Laatst gewijzigd door VandenPlas op za feb 16, 2013 3:55 pm, 3 keer totaal gewijzigd.