Geen richtingaanwijzers op 620 SDi
Geen richtingaanwijzers op 620 SDi
Mijn vrouw belde net vanaf het werk dat haar richtingaanwijzers niet meer werken..
Ze zou zo ff kijken of de gevarenlichten het wel doen.
Iemand alvast een idee waar ik het moet gaan zoeken??
Mvg. René.
Ze zou zo ff kijken of de gevarenlichten het wel doen.
Iemand alvast een idee waar ik het moet gaan zoeken??
Mvg. René.
Ik heb ontdekt dat het knipperlicht-relais links voor in de voetruimte zit.
Er zitten 3 relais op een rij, de linkse is de boosdoener..
Tussen de relais zitten opgevouwen papiertjes, om de relais in een bepaalde stand te houden.
Haal ik de papiertjes weg, en zit het relais zoals ie moet zitten (dus niet scheef gedrukt door de propjes papier) dan weigeren de richtingaanwijzers dienst.
Ik heb het idee dat het dus meer in de stekkeraansluitingen in de auto zit, dan in het relais.
Zijn deze makkelijk te verwijderen, en dus te vervangen..
Gr. René.
Er zitten 3 relais op een rij, de linkse is de boosdoener..
Tussen de relais zitten opgevouwen papiertjes, om de relais in een bepaalde stand te houden.
Haal ik de papiertjes weg, en zit het relais zoals ie moet zitten (dus niet scheef gedrukt door de propjes papier) dan weigeren de richtingaanwijzers dienst.
Ik heb het idee dat het dus meer in de stekkeraansluitingen in de auto zit, dan in het relais.
Zijn deze makkelijk te verwijderen, en dus te vervangen..
Gr. René.
maak er eens een foto van
Dat is makkelijker oordelen
Als het relais voetje vast op je zekeringskast zit zou dit vrij lastig te vervangen zijn. Als het een los voetje is zal dit geen probleem zijn.
Eventueel zou je de draden af kunnen koppelen en met een nieuw extern relaisvoetje op kunnen lossen of desnoods met schuifschoentjes rechtstreeks op de relais kunnen maken.
Dat is makkelijker oordelen
Als het relais voetje vast op je zekeringskast zit zou dit vrij lastig te vervangen zijn. Als het een los voetje is zal dit geen probleem zijn.
Eventueel zou je de draden af kunnen koppelen en met een nieuw extern relaisvoetje op kunnen lossen of desnoods met schuifschoentjes rechtstreeks op de relais kunnen maken.