Een Groote Pluim voor M.W. Parts
Een Groote Pluim voor M.W. Parts
Ik zal me eerst even voorstellen.
Mijn naam is Hans van Rooij en ik ben gewezen beroepsmilitair.
Sinds kort ben ik in het bezit van een Rover 75 V6 Sterling.
Nu wou het geval dat mijn portierslot aan de bestuurderszijde niet werkte een bekend euvel van Rover.
Ik heb toen op internet gezocht naar onderdelen en kwam zo op de site van M.W. Parts.
Deze mensen hebben mij zeer goed geholpen met het snel toesturen van een nieuw motortje, helaas bleek dit een verkeerd examplaar te zijn ik mocht het terug sturen en kreeg een ander die wat hun ook niet konden weten niet wou werken, ik mocht het motortje zolang houden en ze gingen weer op zoek naar een andere.
Die kreeg ik weer binnen een paar dagen van hun.
Niets dan lof voor dit bedrijf waar ze nog wat voor de klanten doen.
Ik zal zeker in de toekomst als ik weer wat nodig heb bij M.W. Part het bestellen
Een grote pluim voor jullie voor de service en je best doen voor een klant
m.v.g. Hans van Rooij
Mijn naam is Hans van Rooij en ik ben gewezen beroepsmilitair.
Sinds kort ben ik in het bezit van een Rover 75 V6 Sterling.
Nu wou het geval dat mijn portierslot aan de bestuurderszijde niet werkte een bekend euvel van Rover.
Ik heb toen op internet gezocht naar onderdelen en kwam zo op de site van M.W. Parts.
Deze mensen hebben mij zeer goed geholpen met het snel toesturen van een nieuw motortje, helaas bleek dit een verkeerd examplaar te zijn ik mocht het terug sturen en kreeg een ander die wat hun ook niet konden weten niet wou werken, ik mocht het motortje zolang houden en ze gingen weer op zoek naar een andere.
Die kreeg ik weer binnen een paar dagen van hun.
Niets dan lof voor dit bedrijf waar ze nog wat voor de klanten doen.
Ik zal zeker in de toekomst als ik weer wat nodig heb bij M.W. Part het bestellen
Een grote pluim voor jullie voor de service en je best doen voor een klant
m.v.g. Hans van Rooij
- VandenPlas
- MG-R Freak
- Contacteer:
- VandenPlas
- MG-R Freak
- Contacteer:
-
- MG-R Addict
- arjan_m
- MG-R Core
- Contacteer:
Hoi Peter, dat is idd veeeeeeel te veel geld....Peter Sely schreef:Ik heb net hetzelfde voor momenteel. Motortje zou men indertijd bij bmw's ook gebruikt hebben heb ik begrepen. Woensdag wordt het aangepakt, ik ben dan wel 270 euro lichter (incl btw en werkuren wel) *slik*. Is dat veel voor zo'n klus? Ik vermoed van wel...
Check voortaan even een aantal bedrijven, voordat je het gevoel hebt dat deze auto je een rib uit je lijf kost... Zou zonde zijn, want het is niet de auto, maar het bedrijf wat je geld kost.
Veel dingen zijn ook heel goed zelf te doen, waardoor je echt bakken met geld bespaart.
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
-
- MG-R Addict
Mja, het probleem is dat ik zelf er liever niet aan begin aangezien ik echt niet handig ben. Maar als er nog zoiets is in de toekomst, en iemand wil het herstellen (tegen vergoeding) voor een bedrag onder dat van die garage ligt, dan hoor ik het graagarjan_m schreef: Hoi Peter, dat is idd veeeeeeel te veel geld....
Check voortaan even een aantal bedrijven, voordat je het gevoel hebt dat deze auto je een rib uit je lijf kost... Zou zonde zijn, want het is niet de auto, maar het bedrijf wat je geld kost.
Veel dingen zijn ook heel goed zelf te doen, waardoor je echt bakken met geld bespaart.

Ik zal me deze keer dan nog maar eens nog eens laten rollen:S Auto wordt morgen hersteld.
Ter info: de garage waarover ik spreek is VJB Motors te Hasselt/België. Ze hebben me al eens goed geholpen, hun werk op zich is goed gedaan, maar ze rekenen wel flink door.