Heeft iemand enig idee of de remmen van een Subaru Impreza turbo op die van een Rver VI passen ?
Ik krijg namelijk een Impreza turbo waar teveel aan gedaan moet worden om deze weer rijdend te krijgen (kosten 2800 terwijl de auto ook rechts gestuurd is).
Zijn er eventueel andere onderdelen die ik kan gebruiken , al was het maar als reserve (ik heb een T16 conversie 2.0 liter turbo blok).
Dank
remmen Subaru Impreza turbo
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Alleen al het simpele feit dat Subaru remschijven 5 gaten hebben voor de wielbouten, en jouw rover 4....
Hoe groot zou de kans zijn dat 2 totaal verschillende fabrikanten precies dezelfde ophangspecificaties verzinnen voor de remklauwen....
Dat soort dingen gebeurd ALLEEN als die bedrijven samengewerkt hebben en iets delen en/of hergebruiken. Wat dus met Rover en Honda! gedeeltelijk!! het geval is.
Maar juist omdat het vrijwel nooit past, kun je goed terrecht mij remklauw fabrikanten, die leveren de klauwen zonder beugel, die beugel wordt op maat gemaakt (kosten vallen best mee, denk aan 100e), met een paar schijven (custom hart, standaard rand)
Kijk maar eens wat voor giga Setup Rik eerst onder zijn coupe had (voor de S2000's)
Hoe groot zou de kans zijn dat 2 totaal verschillende fabrikanten precies dezelfde ophangspecificaties verzinnen voor de remklauwen....
Dat soort dingen gebeurd ALLEEN als die bedrijven samengewerkt hebben en iets delen en/of hergebruiken. Wat dus met Rover en Honda! gedeeltelijk!! het geval is.
Maar juist omdat het vrijwel nooit past, kun je goed terrecht mij remklauw fabrikanten, die leveren de klauwen zonder beugel, die beugel wordt op maat gemaakt (kosten vallen best mee, denk aan 100e), met een paar schijven (custom hart, standaard rand)
Kijk maar eens wat voor giga Setup Rik eerst onder zijn coupe had (voor de S2000's)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!