zoals jullie kunnen lezen in het "wat is je laatste aanwinst" topic heb ik een rover 214 IS uit 1998 aangeschaft.
hij heeft 135 *** gelopen en ik ben trots als een pauw
nu zijn er een paar "minpuntjes" aan de auto.
het is een buitenslaper en na de regen van zondag op maandag is mijn auto verandert in een champion kwekerij
dat ie vochtig is is op zich normaal denk ik, maar het water loopt van m'n (origineel rover geplaatst) open dakje zo naar binnen :/
hoe verhelp ik dit want het is niet zo bevordelijk voor alles in de auto lijkt me?
ook is de verlichting van de knoppen in het dashboad dood, op zich is dat niet erg want ik weet alles al staan, maar toch had ik graag een lampje achter m'n klok gehad want deze kan ik nu helemaal niet lezen
hoe kan ik dit het beste vervangen? (of is dit een hele klus waar ik me beter niet aan kan wagen?)
ook zit er een philips radio cassete in met capsones, de volume + knop heeft er niet echt zin in
er zit ook een kabel in de koffer voor een cd wisselaar maar van de wisselaar geen spoor, ik denk trouwens ook niet dat die radio een aansluiting heeft voor een wisselaar want ik kan enkel kiezen tussen tuner en tape :/
verder is het nattuurlijk een fantastische auto
het is m'n 1e auto en dat MOEST een rover zijn
staat er ook ns iets deftig voor de deur zeg ik altijd
ik hoop er dan ook nog veel plezier van te hebben, als deze kleine euveltjes opgelost zijn
zaterdag mischien al komen er nieuwe rubbers onder (als de banden meneer ff mee werkt
en ergens de komende maand? komt er een nieuwe distributie riem op want deze is aan vervanging toe, en ik loop niet graag het risico een geknapte riem op te lopen ...
grtz